Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ai että, olen kannattanut Lutonia pari kuukautta ja kyllä tässä vähän perhosia on vatsassa. Mitäköhän siinä yhdessä tilanteessa tapahtui Lutonin kapteenille?
Mites Rovanperä?Lisää tuskaa Dortmundin faneille kun USA johtaa Saksaa 2-0 jääkiekon puolella MM-välierässä...
Mites Rovanperä?
Ei voisi vähempää skoda cup kiinnostaa. Tosin aina olisi virkistävää jos saataisiin joku yllättäjä siellä finaaliin asti. Enemmän vituttaa tuo tapa miten Dorre hävisi mestaruuden. Noh odotellaan seuraavat 10 vuotta seuraavaa rapakautta Byernilta, jolloin voisi olla seuraava mahdollisuus.Lisää tuskaa Dortmundin faneille kun USA johtaa Saksaa 2-0 jääkiekon puolella MM-välierässä...
Mä mietin että kumpaa tässä kannustaisi ja muistin että olen nähnyt Coventryn livenä. 2000 Chelsea-Coventry vanhalla Stamford Bridgellä ja Colin Hendry vierailla avauksessa. Vettä tuli niin perkeleesti. Liput tais olla 20 puntaa ja ostettiin samana päivänä jostain kioskista vaan.
Lisää tuskaa Dortmundin faneille kun USA johtaa Saksaa 2-0 jääkiekon puolella MM-välierässä...
Olin tänään katsomassa 3. Ligan nousutaistelua Wiesbadenissa. Kotijoukkue voitti ja kannattajat ehtivät juhlia nousua (kuva alla) 2. Bundesligaan. Kunnes sitten inttärweb kiidätti tiedon, että noususta kilpailevan joukkueen (VfL Osnabrück) matsi ei ollutkaan päättynyt 0-1, vaan siinä lyhyeksi jääneiden SV Wehen Wiesbadenin juhlien aikana he olivat tehneet 90+4 ja 90+6 minuutilla maalit ja kääntäneet matsin 2-1 voittoon. Tasurikin siitä matsista olisi toki riittänyt Wiesbadenille.
Wiesbadenin nousujuhlat siis peruttiin ja valmistautuminen karsintaan saattoi alkaa.
Siitä varmaan osa paikallisista urheilun ystävistä suuntasi baareihin katsomaan lohdutukseksi, kun FC Bayern häviää mestaruuden. Niinpä.
Vaan ainahan on kuitenkin jääkiekko.
Ei mene läpi ehkä...Sit olis Luton lähellä. Kelpaa.
Quelle shock!Innanen ei tajunnut
No nyt se hiffasi senInnanen ei tajunnut, että kädellä otti pallon mukaan, mutta olihan draamaa ja fanipäädyt hurraa vuorotellen.
No nyt se hiffasi sen
Futisforumia, Twitteriä jne. se ainakin lukee... Jatkoaika taitaa olla liian ulkona scenestä.Lukikohan Jatkoaikaa?
Harmi, että meni tähän pisteeseen. Harvemmin tälläisistä rahoista päätetään kolikonheitolla.Nyt on kolikonheitossa vähän panosta.