Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 478 035
  • 126 466

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Antakaa Rassen laukoa! 30 maalia olis siinä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Enzolla ei sitten kasetti kestänyt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
30!
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Montakohan sataa miljoonaa pitää vielä Chelsean laittaa palamaan, että joukkue olisi edes konferenssi-liigassa... :)
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ja hienoa, TOP4-paikka on varma. Pääsee Poolin pojat nauttimaan Eurooppa-liigan torstai-illoista!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kahden vaiheilla siitä, mitä mieltä olen tuosta Pulisicin ja DDG:n tilanteesta. Rike se oli, mutta mua vähän vituttaa, että jalkapallossa saa tulla myöhässä veskareiden päälle ilman pelkoa keltaisesta kortista. Nuo ovat kuitenkin aina nokkakolareita joissa veskari jää alakynteen. En sano että tuo oli törkeä, mutta esim. jääkiekossa tulisi turpaan niin että tuntuu.
 

Jeffrey

Jäsen
Kahden vaiheilla siitä, mitä mieltä olen tuosta Pulisicin ja DDG:n tilanteesta. Rike se oli, mutta mua vähän vituttaa, että jalkapallossa saa tulla myöhässä veskareiden päälle ilman pelkoa keltaisesta kortista. Nuo ovat kuitenkin aina nokkakolareita joissa veskari jää alakynteen. En sano että tuo oli törkeä, mutta esim. jääkiekossa tulisi turpaan niin että tuntuu.

Omina peliaikoina nuo loppui aika tehokkaasti sen jälkeen kun joku maalivahtivalmentaja opetti hyppäämään polvi ja kyynerpäät korkealla näihin ilmapalloihin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Scott McTominiesta.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Omina peliaikoina nuo loppui aika tehokkaasti sen jälkeen kun joku maalivahtivalmentaja opetti hyppäämään polvi ja kyynerpäät korkealla näihin ilmapalloihin.
Muistan kanssa saman opetuksen. Omalla alueella maalivahti on KUNINGAS ja se pitää näyttää!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Äh, jo yhdeksäs OT:lla päästetty takaiskumaali tämän kauden Valjussa.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Vähän turhaan nyt lepsuiltiin ja annettiin yksi maali tuolle Lontoon alisuorittajaporukalle...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
On toi Sancho aika paljon parempi tuolla oikealla kuin Antony. Tai siis tosi paljon. 200%.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös