Vähän hannuhanhipiste Klubille ja tosiaan huolimaton pelaaminen Laineelta ja kaksi pistettä Hongalta bye bye.HJK pelitapahtumiin nähden ihan ansaitusti tasoihin pilkulta kun 90min tulee täyteen. Eiköhän tässä vielä jotain lisädraamaa tule?
Juu oli kyllä ponneton Klubi. Erittäin mielikuvituksetonta oli hyökkääminen, Honka passivoitu liikaa maalin jälkeen. Siihen nähden olen kyllä tyytyväinen pisteeseen, vaikka maali tuli lopussa. Ja oli kokonaisuutena Hongalta hyvä peli. 4 pisteen viikko ei missään tapauksessa huono!HJK pelitapahtumiin nähden ihan ansaitusti tasoihin pilkulta kun 90min tulee täyteen. Eiköhän tässä vielä jotain lisädraamaa tule?
Ja siitä huolimatta tämä oli minusta ihan hyvää peliä tämän kauden Klubilta jos vertaa mitä se on ollut. Kyllä mä toivon, että Koskela jatkaa mahdollisimman pitkään koska se hyökkääminen on aina tuota samaa.Juu oli kyllä ponneton Klubi. Erittäin mielikuvituksetonta oli hyökkääminen, Honka passivoitu liikaa maalin jälkeen. Siihen nähden olen kyllä tyytyväinen pisteeseen, vaikka maali tuli lopussa. Ja oli kokonaisuutena Hongalta hyvä peli. 4 pisteen viikko ei missään tapauksessa huono!
Vastaan itselleni. Viisi.Kuinka monta rankkaria HJK on saanut tällä kaudella?
No joo jaa. Ekalla puoliajalla vuoti kyllä Klubin keskikenttä. Sieltä Honka sai aika vapaasti kävellä läpi. Klubin puolustuslinja pelasi sitten hyvin näitä tilanteita vastaan. Mutta ei Klubi huono ollut, mutta ei se saanut kyllä juurikaan paikkoja. Kaikki keskitykset ja pallot meni aina Hongan pelaajille. Hieman lahja maali myös tässä mielessä. Mäkin toivon Koskelan jatkavan, mutta ihmettelen aina että eikö parempaa löydy?Ja siitä huolimatta tämä oli minusta ihan hyvää peliä tämän kauden Klubilta jos vertaa mitä se on ollut. Kyllä mä toivon, että Koskela jatkaa mahdollisimman pitkään koska se hyökkääminen on aina tuota samaa.
On kun tuo vanha pääkatsomo on romahdusvaarassa ja täydellisessä käyttökiellossa. Oli jotenkin parempi seurata ruudusta kun kamera oli toisella puolella tai ehkä tottumiskysymys.Onkos Vaasassa kameran puoli vaihtunut? Muistanko ihan väärin, että olisi jossain vaiheessa ollut tuolla puukatsomon päällä?
On kun tuo vanha pääkatsomo on romahdusvaarassa ja täydellisessä käyttökiellossa. Oli jotenkin parempi seurata ruudusta kun kamera oli toisella puolella tai ehkä tottumiskysymys.
Tekee muuten varmasti hyvää siellä!Inter joutuu vajaalle ja Huddin vaparin laittaa Pitkänen maaliin. 3-0 Vepsulle.
Saas nähdä milloin tuo vanha katsomo puretaan. Toivottavasti pian. Jos tuon vanhan pääkatsomon tilalle saataisiin edes kansainväliset vaatimukset täyttävä " pieni " uusi katsomo niin se olisi piristysruiske Vaasassa ja Pohjanmaalla.On kun tuo vanha pääkatsomo on romahdusvaarassa ja täydellisessä käyttökiellossa. Oli jotenkin parempi seurata ruudusta kun kamera oli toisella puolella tai ehkä tottumiskysymys.
Edit ja 2-0 Michael Engströmin syötöstä, harvinaista herkkua.
Tuon vanhan katsomon tilalle pitäisi saada se alkuperäisen suunnitelman mukainen katsomo, että stadion olisi umpinainen kuten Seinäjoella. En kyllä pidättelisi hengitystä että toteutuu kovin nopeasti mutta jos tuo vanha tuosta itsekseen romahtaa niin jotain varmaan voidaan tehdä :).Saas nähdä milloin tuo vanha katsomo puretaan. Toivottavasti pian. Jos tuon vanhan pääkatsomon tilalle saataisiin edes kansainväliset vaatimukset täyttävä " pieni " uusi katsomo niin se olisi piristysruiske Vaasassa ja Pohjanmaalla.
Onko tänään niin sanottu kulminaatipiste eli Vepsu alkaisi jälleen voittamaan otteluita myös Vaasassa.
Valitettavasti taitaa alamäki olla alkanut. Kivaa oli vähän aikaa. Nyt alkaa näyttää siltä, mitä ennen kautta uumoiltiin.Nyt oli Ejeheriltä huonosti pelattu tilanne ja kaatuu itse ja kaataa Larssonin samalla. Ihan oikea tuomi pilkulle ja Ilves johtaa 1-0. SJK:na en olisi vielä huolissaan sillä Ilves on näitä johtoja puppeloinut.