Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 606 157
  • 128 841

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Foden vähän alleviivasi siinä tuota aiemman viestini pointtia. No okei, otti aika kovan kimmokkeen.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Brighton lähtee illan otteluun ilman oikeaa laitapuolustajaa. I repeat. Brighton lähtee illan otteluun ilman oikeaa laitapuolustajaa.

Marcus, nouse ja loista.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Johtuukohan siitä, että Unitedilla on sitten kaksi oikeaa laitapuolustajaa avauksessa?
En osaa sanoa, mutta nautin kyllä siitä, että balanssi säilyy. Sitä mä kyllä mietin, miten de Zerbi reagoisi matsissa Brucea vastaan, jos tuo teoria on oikeassa...

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Manulle tarjottiin päivällä 3,60 kerrointa, oli pakko parilla kympillä kokeilla. Nytkin kerroin oli vielä tätä kirjoittaessa 3,20

Mun papereissa tämä on tasainen peli, Manu jopa suosikki?

Comments?

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Manulle tarjottiin päivällä 3,60 kerrointa, oli pakko parilla kympillä kokeilla. Nytkin kerroin oli vielä tätä kirjoittaessa 3,20

Mun papereissa tämä on tasainen peli, Manu jopa suosikki?

Comments?
Brightonin tasoisia joukkueita vastaan United on pelkästään hävinnyt vieraissa tällä kaudella. Maalinteko sakkaa ja ykköstopparipari on poissa. Niin, ja Brightonin pelitapa on ihan helkkarin toimiva.

Tasuri olisi voitto Unitedille.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli muuten pään sivuun, ehkä jopa ohimolle tuo kuti. Pahan näköinen tilanne.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy