Siellä on tosiaan Leeds(!), Everton ja Chelsea, joissa varmaankin verkko vielä heiluu. Lisäksi Brighton ja Brentford, eikä se maali niitäkään vastaan mikään ihme olisi.Chelsea vastaan tekee kolme.
Siellä on tosiaan Leeds(!), Everton ja Chelsea, joissa varmaankin verkko vielä heiluu. Lisäksi Brighton ja Brentford, eikä se maali niitäkään vastaan mikään ihme olisi.Chelsea vastaan tekee kolme.
Siis ei saatana! Tuliko se pilkku oikeasti tästä?
Siis ei saatana! Tuliko se pilkku oikeasti tästä?
Liverpool saa lisäksi aika helvetisti edullisia päätöksiä.Olen hokenut jo ennen VARin tuloa, että siinä järjestelmässä ei ole mitään järkeä.
Niin siis sen yökerhon valokatkaisijasta..?Ei. Se tuli muistaakseni vappuaamuna yökerhossa puoli kuusi.
Liverpool saa lisäksi aika helvetisti edullisia päätöksiä.
Liverpoolilla on paksummat ruskeat kirjekuoret kuin Juha Junnolla koskaan. Maksaneet itselleen tällaisen suosivan järjestelmän.Tämän voi todeta ilman mitään värilasejakin. On kertakaikkiaan hieno järjestelmä saatu luotua..
Kukaan ei voita Junnon kirjekuoriaLiverpoolilla on paksummat ruskeat kirjekuoret kuin Juha Junnolla koskaan. Maksaneet itselleen tällaisen suosivan järjestelmän.
Brighton lähtee illan otteluun ilman oikeaa laitapuolustajaa. I repeat. Brighton lähtee illan otteluun ilman oikeaa laitapuolustajaa.
Marcus, nouse ja loista.
En osaa sanoa, mutta nautin kyllä siitä, että balanssi säilyy. Sitä mä kyllä mietin, miten de Zerbi reagoisi matsissa Brucea vastaan, jos tuo teoria on oikeassa...Johtuukohan siitä, että Unitedilla on sitten kaksi oikeaa laitapuolustajaa avauksessa?
Brightonin tasoisia joukkueita vastaan United on pelkästään hävinnyt vieraissa tällä kaudella. Maalinteko sakkaa ja ykköstopparipari on poissa. Niin, ja Brightonin pelitapa on ihan helkkarin toimiva.Manulle tarjottiin päivällä 3,60 kerrointa, oli pakko parilla kympillä kokeilla. Nytkin kerroin oli vielä tätä kirjoittaessa 3,20
Mun papereissa tämä on tasainen peli, Manu jopa suosikki?
Comments?
Vai Lämpöpäällellä?Näinköhän mennään Pyllymaalla loppukausi?
Vai Lämpöpäällellä?