Siis oikeasti Chelsean pelaajat eivät halua edes pelata.
Kyllä se Chelsean maali vielä tulee, olen ihan varma.Tottenhamin peliä sentään voisi katsoa loppuun asti tässä tilanteessa mutta tämä peli taisi olla tässä.
Kyllä se Chelsean maali vielä tulee, olen ihan varma.
Taisivat tehdä viime kuussa yhden maalin…Kyllä se Chelsean maali vielä tulee, olen ihan varma.
Mudrykhan on jo penkillä.Tekisi mieli sanoa vähän rumasti tuosta Valioliigan isoimmasta flopista. Lampardin pitäisi ottaa se pois heti kentältä.
Ihan tätä ottelua tarkoitin.Viimeistään ensi syksynä
Juu tiedän. Kaikki putket katkeavat joskus.Taisivat tehdä viime kuussa yhden maalin…
Ihan tätä ottelua tarkoitin.
Juu tiedän. Kaikki putket katkeavat joskus.
Ihan tilastoihin vain vertaan tällä kaudella. Ei nimittäin montaa peliä kotona ole tällä kaudella tullut ilman päästettyä maalia.Kaikki putket katkeavat joskus mutta Arsenal-fanien pessimistisyys ei milloinkaan.
Tässäkin suhteessa tulevat toiseksi, sillä @disco-stu ta ei ohita kukaan.Kaikki putket katkeavat joskus mutta Arsenal-fanien pessimistisyys ei milloinkaan.
Tekisi mieli sanoa vähän rumasti tuosta Valioliigan isoimmasta flopista. Lampardin pitäisi ottaa se pois heti kentältä.
Ihan tilastoihin vain vertaan tällä kaudella. Ei nimittäin montaa peliä kotona ole tällä kaudella tullut ilman päästettyä maalia.
Otetaan taukoviihteeksi tällä kertaa tällainen Rate My Muhku. Varsinkin @maken veivi jr. on pakko antaa arvosana.
Itse käkättelin väsymyksissäni tuolla aivan hysteerisesti. En osaa sanoa mitään puolustuksekseni.Törkeää tällainen photoshoppaus, kai sillä Lewalla on kunnon muskelit jo muutenkin?
On varmaan ollut Sterlingille ikimuistoinen tämä siirtyminen Chelseaan Citystä.