Jos valitset Suomi - Ranskan, ni en kutsu sua mun synttäreille!
Suomi teki 4-2!
Lupaan kääntää heti jalkapalloon kun Suomen peli on päättynyt
Jos valitset Suomi - Ranskan, ni en kutsu sua mun synttäreille!
En ymmärrä, mutta en myöskään hyväksy :DSuomi teki 4-2!
Lupaan kääntää heti jalkapalloon kun Suomen peli on päättynyt
Tulee historian yksi epätasaisimpia finaalipelejä. Toki tullee vaikka Realkin tästä etenisi.Jos ja kun City menee tästä finaaliin, en mä näe Interillä mitään mahdollisuuksia
Jep. Cityn päädyssä :) Real ottaa aikansa vastaan ja käy sitten tuikkaamassa 0-1.Miten toi pysyi ulkona maalista?! Phuhhuh. Kohta helähtää.
Toivotaan! Mutta pahemmalta näyttää kuin sama vaihe Madridissa. Ja sielläkin oli ihan yhtä päätyä.Jep. Cityn päädyssä :) Real ottaa aikansa vastaan ja käy sitten tuikkaamassa 0-1.
Ei. Tai voi olla. Mutta on pelannut tämän kauden parhaat pelinsä keskikentällä melko vapaassa roolissa.Onkohan Stones maailman paras puolustaja tällä hetkellä? Ainakin parhaita. Älytön pelaaja.
Ei. Tai voi olla. Mutta on pelannut tämän kauden parhaat pelinsä keskikentällä melko vapaassa roolissa.
On. Ja no, Dias ei ole yhtään huonompi, erilainen vain.Juu unohdin pistää lainausmerkit puolustajaan. Älytön pelaaja kuitenkin.
Siellä tää CL-erikoisjoukkue joka pystyy koko kauden keskittymään vain yhteen turnaukseen on aivan pubitasoa Manchesterissä.
Noin lähellä oli tasoitus...Siellä tää CL-erikoisjoukkue joka pystyy koko kauden keskittymään vain yhteen turnaukseen on aivan pubitasoa Manchesterissä.