Jalkapallo – liveseuranta

• 6 598 669
  • 128 782

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vasta 29 maalia kasassa, Håland on ollut pettymys. Tai no, pettymys on voimakas sana, mutta aivan turhan tiukille on laittanut sen 40 maalin puhkomisen tuhnuilemalla kevät-talven.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Vasta 29 maalia kasassa, Håland on ollut pettymys. Tai no, pettymys on voimakas sana, mutta aivan turhan tiukille on laittanut sen 40 maalin puhkomisen tuhnuilemalla kevät-talven.
Minun suosikkijoukkueilla on kaikilla mennyt tämä kausi päin sitä itteään. Joten älä huoli, häviän tämänkin. Mutta olen ylpeä rohkeudestani lyödä vetoa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta nousi tasoihin Chelsean kanssa maaleissa!
No tässäkin, että nousi tasoihin. Ei Hålandin pitäisi joutua nousemaan tasoihin Chelsean kanssa. Hänen pitäisi olla jatkuvasti muutaman maalin edellä. Standardit kuntoon, nyt!

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

npc

Jäsen
Mitä vanhat korvani kuulevatkaan yhdeltä välilehdeltä!? Japanin Messi skooraa 2-0! Olin jo unohtanut koko japanilaisen, mutta tästä uuteen nousuun.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Herra mun vereni mikä maali! :D

Mutta siis vasta 30s.

Siis niin tavaramerkkiskode kuin vain voi olla. Aivan käsittämätön ukko.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Grealish näyttää koko ajan enemmän sadan miljoonan pelaajalta tällä kaudella.
Joo, enemmän, mutta ei silti vieläkään likimainkaan sadan miljoonan pelaajan tasolla. Siis oikeasti. Toki siitä plussaa, että peli-iloa piisaa ja tuo dribblaaminen ja ylipäätään kuljetukset alkavat olla samalla tasolla sen kauden kanssa kun Villa pelastui täpärästi putoamiselta ja tanssivat pukukopissa Keanon harmiksi. Mutta ihan älyttömästi Grealishin pelissä on vielä parannettavaa. (Liverpool-peliä en nähnyt).

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
National Leaguessa menee jännäksi. Wrexham ja Notts County kohtaavat maanantaina. Vain yksi nousee suoraan.

Liitteet

• 7D1CB827-5078-4658-A917-6C1D945703DA.jpeg
    7D1CB827-5078-4658-A917-6C1D945703DA.jpeg
    203,3 KB · kertaa luettu: 54

npc

Jäsen
Ei se Vini jr:kään saa joka toisesta paikastaan sisään. Villarreal tsemppaa hyvin Perunapellolla. Tilanne 2-1 isännöiville. 65min.

E: Urhoollisesti tekee Villarreal maaleja mutta kaikki hylätään.

E2: Eiku tää viimeisin hyväksytään! 2-2 RMA-Villarreal

Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Real Madrid puolustaa niin älyttömän huonosti, että sinne olisi nyt luultavasti helppo myydä pakkeja. Suorastaan huvittavan näköistä pelaamista omassa boksissa ja sen reunoilla koko pelin ajan.

npc

Jäsen
Real Madrid puolustaa niin älyttömän huonosti, että sinne olisi nyt luultavasti helppo myydä pakkeja. Suorastaan huvittavan näköistä pelaamista omassa boksissa ja sen reunoilla koko pelin ajan.
Hieno oli Chukulaattorin veto.

Ai nyt rankkipotku heti perään... VAR -> Ei rankkia.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy