Vittu tää jengi on kyllä paska
90 miljoonaa meni kasvamaan korkoa penkille.
Kenestä on kyse? Siirtosumma ei oikein täsmää keneenkään.Ei tämä nyt kovin lupaavalta näytä. 90 miljoonaa ja kaveri ei edes about Valioliigatasoa.
Kenestä on kyse? Siirtosumma ei oikein täsmää keneenkään.
Ok. Joo, aika moni tuota kauhistelee. Itse en ole nähnyt häntä riittävästi jotta voisin arvioida kunnolla, mutta vähän pitää jarrutella pelkoja. Ainakin nämä asiat tulee ottaa huomioon:No oliko se Mudryk halvempi, mutta ihan saatanan kallis tuhnu joka tapauksessa ja pelaa ainakin tällä hetkellä liian kovassa sarjassa.
Potter Hammersiin, silvuplee!Olisko se sitten kesällä Nagelsmann Spursiin, Enrique Chelseaan ja Potter vaikka Leicesteriin.
Ok. Joo, aika moni tuota kauhistelee. Itse en ole nähnyt häntä riittävästi jotta voisin arvioida kunnolla, mutta vähän pitää jarrutella pelkoja. Ainakin nämä asiat tulee ottaa huomioon:
- Hänet ostettiin tulevaisuutta ajatellen. Potentiaalista joutuu maksamaan juuri nyt aivan liikaa.
- On taatusti ollut likimain mahdotonta tulla tähän Chelseaan ja pelata nuorena pelaajana hyvin maailman parhaassa sarjassa.
- Hänen vahvuutensa ovat sen tyyppisiä että paremmin organisoidussa ja suorittavassa joukkueessa hänestä on iso hyöty.
Hinta oli tosiaan 62m£.
Ja ensimmäinen Valioliiga-nousija voi varmistua jo ensi viikolla.
Ei riitä tämä vielä. Luton voi nousta tästä huolimatta 88 pisteeseen vaikka Burnley voittaisi Boron. Mutta eiköhän ne nousujuhlat piakkoin ole.
Joo mutta Boro voisi silloin nousta maksimissaan 85:en pisteeseen, jolloin Burnley olisi varmasti kahden suoran nousijan joukossa.
Ei ole varmasti kun sekä Sheff U ja Luton voivat päätyä 88 pisteeseen. 89 pistettä riittää kaikissa tapauksissa suoraan nousuun tällä hetkellä ja Burnleyllä on 84p tällä hetkellä. Tosin en usko että Luton voittaa loput pelinsä.
Jumbofinaali ja vaalikahveet.
Menin ja tilasin itselleni uuden Arsenalin pelipaidan. Edellinen on mallia Nike ja hiukan kulahtanut.
Saatanan glory hunter!
Menin ja tilasin itselleni uuden Arsenalin pelipaidan. Edellinen on mallia Nike ja hiukan kulahtanut.
Saatanan glory hunter!
Pääseekö näihin kisoihin mukaan vanhalla Evertonin treenipaidalla?Mäkin olen valmiina.