Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Arsenal 3-0.
Trossard syöttänyt kaikki.
Miten menee peluutus, kun Jesus täydessä kunnossa? Hyökkäys toimii nykyisillä aika hyvin.
Arsenal 3-0.
On ainakin alun perusteella ollut hinta-laatusuhteeltaan "vähän" parempi hankinta kuin Mudryk. Arsenal voi mestaruusjuhlissaan kiittää myös Boehlya.Trossard jo kolme syöttöä tänään.
Nimerkistä päätellen itse Taylor ehti jo tänne kirjoittaa.Tästä jälkimmäisestä näkee hidastuksesta aivan selkeästi miten menee napit edellä - kyllä, kohti palloa - ja jalka pyörähtää pallon päältä suoraan sääreen. Vaarallinen tilanne ja huonosti pelattu Caselta. Kyllä nuo pitääkin saada kitkettyä pois.
On ainakin alun perusteella ollut hinta-laatusuhteeltaan "vähän" parempi hankinta kuin Mudryk. Arsenal voi mestaruusjuhlissaan kiittää myös Boehlya.
Teikäläinen taitaa tämän viestin myötä kokea itsekin Casemiron kohtalon.Nimerkistä päätellen itse Taylor ehti jo tänne.
Teikäläinen taitaa tämän viestin myötä kokea itsekin Casemiron kohtalon.
Sanotaanko, että hyvin vaalean oranssi kortti.Samaa mieltä että keltainen olisi riittänyt kun katsoin uudestaan. Mutta punainen myös hyväksyttävä tuomio. Kova? Joo. Sääntöjen mukainen? Joo.
kyllä tuosta voi punaisen antaa kun napit edellä sääreen tullaan. Ei siihen tarvita systemaattista Manu - vihaa tms.
Itse asiassa parikin Barneyn aiempaa viestiä.Tässä kohtaa kannattanee lukea @Barney viesti hieman ylempää.
Sitten seuraava hyvä kysymys on se, miksi VAR koki juuri Casemiron tilanteessa tarpeen tulla punaisella väliin?