Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 294 401
  • 123 822
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Se oli siinä, Lamps laittaa taululle 3-1 ja kauden 11. Valioliiga maalillaan. Mata oli hyvin myötävaikuttamassa maalin syntyä hämätessään Wigan pelaajaa.
 

scholl

Jäsen
Leverkusenin paidan navy-oranssiväritys. Hitto toihan on kuin kopioitu yhdestä mun vapaa-ajan college-paidasta, joka mulla oli eilen päällä kun menin uimahallille. Tosin se mun paita on makeampi teksteiltään ja kuvioiltaan etc., mutta taas nähdään, että helposti alkaa telkkarissa näkyä samaa, mitä itelläkin on kaapissa ollut jo jonkun aikaa.

45min aikaa vielä. Täytyy katella tää Gladbach-Kusen kooste läpi ja ottaa samalla joku juoma.
 
Leverkusenin paidan navy-oranssiväritys. Hitto toihan on kuin kopioitu yhdestä mun vapaa-ajan college-paidasta, joka mulla oli eilen päällä kun menin uimahallille. Tosin se mun paita on makeampi teksteiltään ja kuvioiltaan etc., mutta taas nähdään, että helposti alkaa telkkarissa näkyä samaa, mitä itelläkin on kaapissa ollut jo jonkun aikaa.

Kai laitoit jo Leverkusenin toimistolle vahingonkorvausvaateen?

Muuten Sami Hyypiän tukka on ihan saman värinen kuin mulla pienenä. Fucking copycat!
 

scholl

Jäsen
Alaba loistava rankkari. Lahm, Schweini, Robben... kaikki ovat jotenkin mamoilleet viime vuosina ja epäonnistuneet. Se johti jopa siihen, että CL-finaalissa ei meinannut löyty rankkuskabaan edes halukkaita ampumaan ja mehän hävittiin se sitten pilkuilla. Nyt tällä kaudella Müller ja Alaba ovat olleet todella hyviä 11 metristä. Siinä on todella loistava nuori kundi toi Alaba. Oli pitkään loukkaantuneena, mutta toivon mukaan nousee heti nyt taas sille viime kauden huipputasolle. Erinomainen vasen laitapakki.
 

scholl

Jäsen
Jännä nähdä maistuuko tänään Paulaner. Kysymys voi olla aika turha edes esittää. Siis Bastian Schweinsteiger. Siis mikä maali!

Schalken pitäisi olla yksi kärkijoukkueista ja aivan kusessa. Vähän kuin Chelsea viime kaudella, joten ei siis nuolaista, mutta nyt on saatu kaksi jo eteen, vaikka vähän epätarkasti syötelty välillä.
 

scholl

Jäsen
Robben on kyllä pihalla tuossa tilanteessa. Ei ole kondiksessa yhtään nyt. Müller tai Mandzukic olisivat tehneet varman maalin tosta hallitummalla chipillä tai kiertämällä veskarin. Uskomatonta saada tuosta maalin yli.
 

scholl

Jäsen
Gustavo, Rafinha ja Contento vaihdosta Schweinsteigerin, Lahmin ja Riberyn tilalle.

18min varsinaista peliaikaa jäljellä vielä. En muista oonko koskaan nähnyt trippelvaihtoa. Toisaalta Lahm, Schweini, Ribery erittäin tärkeitä pelaajia. Nyt ollut kaiken maailman maaotteluita ja tulossa CL-kiireet. Mülleriä säästettiin tänään, eikä kellekään noille haluta mitään kremppaa. Ero on niin iso, että voi ottaa riskin pelata lopun vaikka vajaalla, jos joku vielä loukkaantuu.
 

scholl

Jäsen
Lädiselostajat on idiootteja. Ne sanoo, että Guardiolalle on annettu x me rahaa hankintoihin, vaikka kyse on FCB:n omasta pääomasta taseessa viimeisen yhtiökokouksessa esilletuodun tilinpäätöksen mukaan. Ranskalaiset toimittajat ymmärsivät asian pikkaisen väärin ja sitten muut tulkitsivat sen lehtiartikkelin väärin (olen lukenut senkin) ja nyt se on joku yleinen totuus, jota jokainen toimittaja hehkuttaa kuten nyt Eurosport 2:n lädit.

Siis, muistuttaisin, että Uli Hoeness on schwaabi. Schwaabit ovat kuten Suomen laihialaiset. Hän ei todellakaan laita rahaa ihan holtittomasti haisemaan. Festgeldkonto on se olennainen asia. Sielläkin on reilusti toistasataa miljoonaa ja lisää tulossa koko ajan, mutta ei sitäkään tyhjennetä ja FC Bayern ei tule ikinä velaksi pelaajia hankkimaan. Toki isoja sponsoreita voi vielä tulla ja Allianz voi tulla myöskin 100me osuudella omistajaksi mahdollisesti, mutta silläkin maksettaisiin stadion kohti velattomuutta. Ihan älytöntä puhetta. Pitääkö toimittajan olla aina idiootti oikeasti, joka ei ajattele ollenkaan asioita?
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylläpä on Manchester City aivan pihalla Southamptonia vastaan - taululla lukemat 3-1 Southamptonille ja eikä City saa viimeisellä vartilla oikein mikäänlaista painostusta aikaan.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Kylläpä on Manchester City aivan pihalla Southamptonia vastaan - taululla lukemat 3-1 Southamptonille ja eikä City saa viimeisellä vartilla oikein mikäänlaista painostusta aikaan.

Tappiolta vaikuttaa joo. City voi keskittyä Mestarien eiku Eurooppa liigaan. Mancinilla tekee tiukkaa pitää työpaikkansa. 2 minuuttia varsinaista peliaikaa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Mali otti ansaitusti pronssia numeroin 3-1. Huomenna kultapeli.
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Kovatasoisten Valioliigaotteluiden jälkeen asennevammainen Real Madrid haastaa keskikastiin juuttuneen Sevillan.

Higuain
Ronaldo-Kaka-Benzema
Modric-Essien
Coentrao-Ramos-Albiol-Arbeloa
Lopez

Mourinho "kierrättää" Mestarien liigaa varten laittamalla kentälle molemmat keskushyökkääjät, ykkösvaihtoehdon oikeaksi puolustajaksi ja ykkösvaihtoehdon keskuspuolustajaksi. Ihme kyllä, Xabi ja Khedira molemmat saavat huilin.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Hauska nähdä tosiaan millä asenteella Madridin kakkosjengi lähtee tänään pelaamaan. Kaipa tuota voi änärin ohella sivu silmällä seurata..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös