Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 690 236
  • 128 058

peksa

Jäsen
Kyl mä veikkaan että lopulta mennään sen viime vuosien keskiarvon mukaan. Eli 0,95p per ottelu.

- Sotonilla näyttää suht vaikealta loppuohjelma. Kohtaavat kyllä Bournemouthin ja Forestin, notta noissa on jo pakkovoiton paikka. Koska vastassa myös Brighton, Newcastle, Liverpool ja Arsenal. Eikä Fulham kotona ole mikään varma.

Mun piste-arvio: 28p ja liigajumbo.

- Leicesterillä tuntuu olevan lopulta suht makoisa loppuohjelma. Vastassa mm. Wolves, Leeds, Everton ja Hammers.

Piste-arvio: 37p

- Forestilla aika kaamea loppuohjelma. Joo Soton kotona, mutta siihen se jääkin.

Piste-arvio: 33p

- Everton kohtaa Bournemouthin ja Leicesterin vielä. Samoin voivat haastaa Palacea ja Wolvesia.

Piste-arvio: 35p

- Leedsille veikkaan tulevan noin 37p maksimissaan, mutta sillä säilyisi kuitenkin.

Leicesterin omissa käsissä säilyminen vaikka nyt on tullut turpiin kaikilta. Everton ei tuu voittaa Palacea kun Kääkkä on saanut organisaation kuntoon.

Eli putoajat ovat Southampton, Nottingham ja kolmas on Everton (vihdoinkin)

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Viikonlopun paras jalkapallokuva.

Liitteet

• 5F4C2CF8-5900-4A64-AF12-FC0D06947BE2.jpeg
    5F4C2CF8-5900-4A64-AF12-FC0D06947BE2.jpeg
    135,6 KB · kertaa luettu: 74

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä se vähän siltä näyttää että Unitedin pitää jotenkin voittaa Brighton välierässä ja puolustaa itse omaa trebleään. Ihan kamalaa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voidaan muuten olettaa, että ten Hag ei ihan hirveästi tykännyt Malacia pelaamisesta Sevilla-matsin lopulla, sillä hänet on jätetty terveenä (kait?) kokoonpanon ulkopuolelle.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kyllä se vähän siltä näyttää että Unitedin pitää jotenkin voittaa Brighton välierässä ja puolustaa itse omaa trebleään. Ihan kamalaa.
Jos Arsenal jää toiseksi niin eikös silloin Artetalla olisi sama rekordi kuin Solskjaerilla? UEL ja Valioliigan 2.?

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On siellä FA cup ja Community Shield vielä Artetalla. Yllättäen OGS ei ole saanut oikein työtarjouksia ManU-pestin jälkeen.
On saanut useita, mutta ei ole halunnut ottaa vastaan. Tämä on 100% fakta, mm. Athleticista luettu.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa, kaksi avauksen pelaajaa per peli sivulle siis. Butlandille ihan nastaan paikkaan debyyttiä.

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Hartsa ei luojan kiitos ole kehissä ensi sunnuntaina Brightonia vastaan. Tuolla liikkeellä ja syöttötyöskentelyllä mies olisi syöty elävältä.

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
On toi Antony vaan heikko. Upean syötön saa Fernandesilta, mutta ei saa mitään aikaiseksi koska on umpivasuri. Kyllä noin hyvästä paikasta pitäisi saada laukaus maalia kohti aikaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy