Siinä sitten toinen ihan kiva näyte tästä…Martialista saa olla montaa mieltä, mutta onhan koko Unitedin hyökkäystekeminen ihan erinäköistä kun on futari piikissä. Nytkin erittäin seksikäs ja myös tärkeä pieni pallojekku maaliin johtaneessa tilanteessa.
Joo vissiin aika kehnon kauden tainnut vetää, että Sevillaa tuskin kiinnostaa ostaa.
Nyt täytyy puolestaan kehua Marttia. Toihan on jumalauta, kuin prime Messi.
Mä taidan napata Sabille, Martille ja tuolle Sanchon leveysjuoksulle kaikille yhdet Bowmoret.Sanotte mitä sanotte, mutta mä otan nyt Martialille yhden Taliskerin.
Ite hypistelet vähän teippirullaa vanhojen hyvien aikojen kunniaks.Sanotte mitä sanotte, mutta mä otan nyt Martialille yhden Taliskerin.
Muuan Casemirohan tuon hyökkäyksen aloitti.Suht realmadridmainen maali ManUlta: omassa boxissa tilanne ja 5 sekkaa ja maali toiseen päähän.
Tosin eipä tämä Unitedkaan liikaa muistuta edellistä kautta. Joka siis kesti sen kolme, neljä vuotta.Ei ole tämä Sevilla kyllä se mitä aiempina kausina on tottunut näkemään, nuohan on ihan kujalla.
Kait tässä sitten pitää itsekin korkata amerikanreissun tuliaisputeli Martialin maagisuuden pakottamana.
Oli onneksi vielä avaamaton pullo, kun viime viikonloppuna tuli Dallasin lentokentältä ostettua. Olin ajatellut säästää korkkaamisen viikonloppuun, mutta eihän tätä katsoessa selkäranka kestänyt.Ei ehkä kannata. Tai ainakin täällä se Taliskerin jämä oli eltaantunut ja aika happamana on nyt koko ukko. Martial antaa, Martial ottaa...
Bruno missaa tuon Sevillassa pelattavan pelin tuon takia. Voi olla toki ihan siunaus loppukautta ajatellen etenkin kun Eriksen on jo pelikunnossa.Heh. Pallo metristä vartalossa kiinni olevaan käteen ja Brunolle kortti. Taisi koko touhu lähteä alamäkeen sen Taliskerin myötä.
Onko tietoa muuten Garnachon paluusta?Bruno missaa tuon Sevillassa pelattavan pelin tuon takia. Voi olla toki ihan siunaus loppukautta ajatellen etenkin kun Eriksen on jo pelikunnossa.