Vervang Rashford en Antony door Sancho en Garnacho alstublieft!Voisko @V-G- laittaa viestiä Kaljulle, että Sanchon ja Garnachon voisi ottaa Antonyn ja Rassen tilalle?
Vervang Rashford en Antony door Sancho en Garnacho alstublieft!Voisko @V-G- laittaa viestiä Kaljulle, että Sanchon ja Garnachon voisi ottaa Antonyn ja Rassen tilalle?
Itse en kyllä Garnachoa ottaisi, Barcaa vastaan lopussa melkoista junnuhöntyilyä kun olisi helposti voinut pelata aikaa. Sancho mieluummin.Vervang Rashford en Antony door Sancho en Garnacho alstublieft!
Mä vaan tein mitä Jeff pyysi.Itse en kyllä Garnachoa ottaisi, Barcaa vastaan lopussa melkoista junnuhöntyilyä kun olisi helposti voinut pelata aikaa. Sancho mieluummin.
Onneksi lukee edelleen jatkoaikaa.Itse en kyllä Garnachoa ottaisi, Barcaa vastaan lopussa melkoista junnuhöntyilyä kun olisi helposti voinut pelata aikaa. Sancho mieluummin.
Iso mies.Se oli kyllä Schäriltä aikalailla maailmanhistorian noloin filmaus.
Mietinkin miten tuo menisi. Tuohan olisi Harrylta miehekäs veto.Maguire aikoo kuulemma pyytää Brunon nostamaan pyttyä jos niin hyvin käy, koska tunnustaa että Bruno on ollut tämän kauden de facto kapteeni.