Santos oli lahjoittaa aivan käsittämättömällä tumpeloinnillaan lopussa Poolille voiton. Tuo suoritus oli jotain niin kamalaa ettei sanat edes riitä. Miten? Miksi?
Barcelonalla ollut pari kolmea huikeaa maalipaikkaa, maali vietiin Messiltä kun kaveri olis päässyt läpi mutta puolisokea linjamies liputtaa paitsion. Sitten Madrid tuleekin tasoihin. Tuomari on kyllä ihan divaritasoa. Pari selvää vaparia hyvästä paikasta viety Barcelonalta ja kortit heiluu ihan arvalla. Tosin omissa käsissä ollut ratkaisun avaimet. Toinen maali roikkui ilmassa, mutta niinhän se menee kun itse ei tee niin kaveri tekee.
En tiedä puhutaanko samasta tilanteesta, mutta Messi oli paitsiossa siinä missä hän sitten tsippasi vihellyksen jälkeen maaliin. Tuomarilla pilli jäässä, kun ei saa vihellettyä parista selvästä rikkeestä Barcaa kohtaan.
Johtoasema olisi oikein Barcalle.
Paksu tarjoilija ja 90+ sulaminen.
Ja minä näin vain toisen jakson ensimmäiset 40 minuuttia, siinä vasta olikin esityksessä repimistä.Itselläni ei lempijoukkuetta saarilta löydy, mutta pakko näin ManU- fanille todeta, että toivottavasti myös United esittää julkisen anteeksipyynnön faneille ja katsojille.
Itse vilkuilin pelin, odotin viihdettä ja näin sysipaskan ManUn, joka vajosi toisella puoliajalla abous Suomen 2.divari-tason jengiksi.
Tuota sietäisi hävetä, kun kyseessä ei ole mikään city, arsu tai selsea, vaan suuri ja mahtava United.
Pelaako Samba jo tänään puolustuksessa