Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 365
  • 123 818

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tää on muuten vähän erikoista, että brittimediassa asialla ei ole vielä edes spekuloitu.

Sanotaan näin että maailmassa ei montaa manageria ole, jotka ovat siinä tilanteessa seuroissaan että voivat itse päättää milloin lähtevät. About Simeone, Klopp ja Pep.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Sanotaan näin että maailmassa ei montaa manageria ole, jotka ovat siinä tilanteessa seuroissaan että voivat itse päättää milloin lähtevät. About Simeone, Klopp ja Pep.
Itsekään en Kloppia ole vielä ulos huutamassa koska näyttää sen verran mukavalta tämä nykymeno mutta aika vähän asiasta on kirjoitettu siihenkin nähden, että Klopp aika usein itse vittuilee toimittajille.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tämä Liverpool on oikeasti ihan paska. Järkyttäviä puutteita peruspelaamisessa ja puhdasta alibipelaamista virheiden pelossa. Vaikeaa on ja tulee olemaan.

Salah sai hyvän tilin, niin eipä tarvitse enää tehdä mitään. Tosin, eipä yksi pelaaja pysty ihmeisiin, mutta ei ole pelaaminen lähelläkään edellisten kausien tasoa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Salah sai hyvän tilin, niin eipä tarvitse enää tehdä mitään.
Tähän olisi kyllä helppo vetää vastapalloon, että koskee myös kaikkia Chelsean pelaajia, mutta enpä viitsi.

Poolille Manen lähtö taisi olla sittenkin valtavan suuri menetys.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kun tuota TAA:n puolustuspelaamista on katsonut, niin jos olisi mun seura, vaatisin siirtoa: ensisijaisesti keskikentälle, mutta laina tai kauppaaminen eivät haittaisi nekään. Aivan hirvittävän huono puolustamaan. Saa oikeasti Harry Maguiren näyttämään hyvin skannaavalta pelaajalta. Jos olisin Poolin fani, olisin saanut TAA:n katsomisesta jo kaikki sydän- ja verisuonitaudit, pari aivoinfarktia ja varmaan jotain liikavarpaitakin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Liitteet

  • B2D1CA82-56C2-4AAB-8CA0-E3DF55D798CE.jpeg
    B2D1CA82-56C2-4AAB-8CA0-E3DF55D798CE.jpeg
    227,2 KB · kertaa luettu: 60

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Itsekään en Kloppia ole vielä ulos huutamassa koska näyttää sen verran mukavalta tämä nykymeno mutta aika vähän asiasta on kirjoitettu siihenkin nähden, että Klopp aika usein itse vittuilee toimittajille.

Nyt sä tiedät miltä musta tuntui OGS/Rangnick -aika. Sitä muistellen. Snif.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tosin jos nyt muistellaan niin olihan Poolilla hankalaa myös viime vuonna, mutta Diazin tuomalla boostilla pelasi sitten kuitenkin ihan hyvän loppukauden.
Oli vaikeata, mutta loppukausi oli jäätävän hyvä. En näkisi, että vaikeudet johtuvat Manen lähdöstä. Enemmänkin Diazin, Jotan ja Firminon loukkaantumisista. Ja jotain toki meni kesällä pahasti vihkoon, kun heti eka pelissä oli Fulhamin kanssa suuria vaikeuksia. Tästä ei ole kuin parannettavaa, ensin varmaan otetaan turpaan koko loppukausi. Ensi kaudella sitten.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kun tuota TAA:n puolustuspelaamista on katsonut, niin jos olisi mun seura, vaatisin siirtoa: ensisijaisesti keskikentälle, mutta laina tai kauppaaminen eivät haittaisi nekään. Aivan hirvittävän huono puolustamaan. Saa oikeasti Harry Maguiren näyttämään hyvin skannaavalta pelaajalta. Jos olisin Poolin fani, olisin saanut TAA:n katsomisesta jo kaikki sydän- ja verisuonitaudit, pari aivoinfarktia ja varmaan jotain liikavarpaitakin.

Mä en näe TAAn pärjäävän Kloppin keskikentällä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä en näe TAAn pärjäävän Kloppin keskikentällä.
No ei varmastikaan samalla tavalla kuin se keskikenttä on parhaimmillaan pelanneessa Poolissa toiminut, mutta nykyiseen hän olisi parannus.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nyt pitäisi ten Hagin tehdä vaihtoja. Unitedilta puuttuu pirteyttä pelinrakentelusta. Sabitzer ja Sancho voisivat jeesata, samoin voisi kokeilla Dalotia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Olipa nätti!!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Toi Garnachon pallollinen liike ja etenkin se maltti hakea Shaw oli hienoa. Ei uskoisi noin nuoreksi.

Ja kohta nousee kortteja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös