Nyt vaan nautitaan!Onneks ei oo Innanen.
Nyt vaan nautitaan!Onneks ei oo Innanen.
Älä kirjoita tätä näin tai kohta on palstan jokainen vääräleuka kuittailemassa...Ihan mielenkiintoista nähdä yksi Valioliigan viime vuosien huonoiten puolustanut laitapuolustaja topparina. No ehkä se puolustaminen onnistuu paremmin topparin tontilta.
Pedro on se poika joka kysyi, että miksi pitää kannataa Atleticoa.Okei, Barca-fanit, kertokaahan miten Gavin ja Pedrin pystyy erottamaan toisistaan. Mulla on mielikuva täysin identtisistä kaksosista.
Huutaako tuota niin kovaa että kuuluu kotikatsomoon saakka?Pedro on se poika joka kysyi, että miksi pitää kannataa Atleticoa.
Älä kirjoita tätä näin tai kohta on palstan jokainen vääräleuka kuittailemassa...
En ole huomannut että tulisi. Mulla siis Samsungin telkkarin viaplay-sovellus.Tuleeko teillä selostus myöhässä? Alustana PS5 ja viaplay.
Apple-TV:n kautta Viaplay ja ei ongelmia selostuksessaTuleeko teillä selostus myöhässä? Alustana PS5 ja viaplay.
Ei osaa solmia nauhoja itse.Onko tuo Gavin kengännauhojen aukinaisuus joku gimmick-juttu vai hä?
Joku voisi sanoa sille, että nykyään saa nauhattomiakin.Ei osaa solmia nauhoja itse.