Darwin ”ei ole floppi” Nunez aikaisemmin.
Itse laittaisin kaikki loput rahat kiinni Faesiin.Sekin on aina vähän, että mikä nyt on floppi ja mikä ei. Se on kuitenkin aika absoluuttisen erikoista, että tuossa tilanteessa olevalla seuralta kuudesta edellisestä +25m€ hankinnasta viisi on ollut hyökkääjiä.
Robertson toi heti asennetta kentälle.On sentään vähän älyissään Klopp. Triplavaihto, Keita, Robertson ja Matip sisään. VvD vaihtoon.
Jep. Haalandista tietää että tulee maali. Ihan tylsä tyyppi.Nunez kyllä silleen sarjan viihdyttävimpiä pelaajia, kun ei ikinä tiedä mitähän vittua sieltä tulee.
Näinhän se on. Ja vaikka aika kärkkäästi haukun omia, niin Nunezia en ole valmis vielä flopiksi haukkumaan. Onhan tuolla erittäin hyvä kyky päästä maalipaikoille ja pallollinen pelikin on syksystä mennyt valtavasti eteenpäin. Potentiaali on valtava.Nunez kyllä silleen sarjan viihdyttävimpiä pelaajia, kun ei ikinä tiedä mitähän vittua sieltä tulee.
Mun mielestä tässä on olennainen. Se maali tulee vielä ja sen jälkeen niitä maaleja voi alkaa satamaan. Todella nuori kaveri kyseessä, voimme jokainen miettiä itsemme samanikäisenä samassa paikassa.Näinhän se on. Ja vaikka aika kärkkäästi haukun omia, niin Nunezia en ole valmis vielä flopiksi haukkumaan. Onhan tuolla erittäin hyvä kyky päästä maalipaikoille ja pallollinen pelikin on syksystä mennyt valtavasti eteenpäin. Potentiaali on valtava.
Klopp taas tiesi enemmän kuin minä, koska Ox olisi lähtenyt samassa jonossa suihkuun puoliajalla.Nyt näyttää Liverpoolin pelaaminen taas jalkapallolta.