Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Meni vähän ohi, mut kenelle toi Che-Ars - matsin hiljainen hetki oli?
Kaikissa peleissä sama.
Meni vähän ohi, mut kenelle toi Che-Ars - matsin hiljainen hetki oli?
Aika jyrkkä :D mutta en mä ihan hirveän eri mieltä osaa olla.Jessus toi Havertz on paska.
Jessus toi Havertz on paska.
Mä en vieläkään tiedä että missä se olisi edes hyvä? Siis silleen että erottuisi sillä osa-alueella ja oikeuttaisi sen että avaa Chelsealle ja Saksalle.Aika jyrkkä :D mutta en mä ihan hirveän eri mieltä osaa olla.
Joo ei kyllä ole sellainen erikoisosaaja, vaan aika tasapaksu tapaus. Missä se loisti Saksassa pelatessaan?Mä en vieläkään tiedä että missä se olisi edes hyvä? Siis silleen että erottuisi sillä osa-alueella ja oikeuttaisi sen että avaa Chelsealle ja Saksalle.
Joo ei kyllä ole sellainen erikoisosaaja, vaan aika tasapaksu tapaus. Missä se loisti Saksassa pelatessaan?
Leverkusenissa kuitenkin 46+31 150 matsiin. Valioliigassa… ei vaan riitä.Joo ei kyllä ole sellainen erikoisosaaja, vaan aika tasapaksu tapaus. Missä se loisti Saksassa pelatessaan?
Eikös se tuolla ollut enemmän 2nd strikerin roolissa. Sellaisia nähdään Valjussa aika vähän. Ainakin leveällä pelatessaan näyttää ihan turhalta...Leverkusenissa kuitenkin 46+31 150 matsiin. Valioliigassa… ei vaan riitä.
Espanjassa menoa. Vielä epäselvää mitä tapahtunut.
Yllättäen myös ehtinyt jo pari kertaa valittaa peliajan puutteesta.Newcastle-legeda Hugo Etiketti on avannut pistetilinsä PSG:ssä!
Meinasi unohtua tissiderby Nice-Brest Ranskasta.Tänään muuten todella herkullinen kattaus jalkapalloa luvassa. 14:00 Chelsea-Arsenal, 16:00 Soton-Newcastle, Hammers-Palace ja Villa-ManU. Sitten 18:30 Spurs-Liverpool ja Italiasta 19:00 Roma-Lazio sekä 21:45 Juventus-Inter.
"Millä pelin osa-alueella näet olevasi edellä Neymaria, Kyliania tai Leoa? Kuuntelen"Yllättäen myös ehtinyt jo pari kertaa valittaa peliajan puutteesta.
Onko nyt jo kolme hyvää hyökkäystä jotka päättyneet Havertzin paskaan viimeiseen ratkaisuun.