Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 298 255
  • 123 822

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tänään muuten todella herkullinen kattaus jalkapalloa luvassa. 14:00 Chelsea-Arsenal, 16:00 Soton-Newcastle, Hammers-Palace ja Villa-ManU. Sitten 18:30 Spurs-Liverpool ja Italiasta 19:00 Roma-Lazio sekä 21:45 Juventus-Inter.
Ja vielä parempaa palstalle tietty, jos pelit menevät sopivasti ristiin, niin voidaan laskea ManU ja Newcastle myös mestaruustaistoon mukaan. Niin sanoinkin häh.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ne oli Kaitsulta aika tyylipuhtaat rimpulat. Ei noita hyviä hyökkäyksiä kyllä ihan tuota tahtia sopisi missata Arsenalia vastaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Aika jyrkkä :D mutta en mä ihan hirveän eri mieltä osaa olla.
Mä en vieläkään tiedä että missä se olisi edes hyvä? Siis silleen että erottuisi sillä osa-alueella ja oikeuttaisi sen että avaa Chelsealle ja Saksalle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä en vieläkään tiedä että missä se olisi edes hyvä? Siis silleen että erottuisi sillä osa-alueella ja oikeuttaisi sen että avaa Chelsealle ja Saksalle.
Joo ei kyllä ole sellainen erikoisosaaja, vaan aika tasapaksu tapaus. Missä se loisti Saksassa pelatessaan?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Leverkusenissa kuitenkin 46+31 150 matsiin. Valioliigassa… ei vaan riitä.
Eikös se tuolla ollut enemmän 2nd strikerin roolissa. Sellaisia nähdään Valjussa aika vähän. Ainakin leveällä pelatessaan näyttää ihan turhalta...
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mites tuo Parteyn puolustaminen kulmassa selkä palloa päin ja kaksin käsin tönäisee Silvaa siinä vaiheessa kun tämä yrittää puskua...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Newcastle-legeda Hugo Etiketti on avannut pistetilinsä PSG:ssä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös