Mä en ymmärrä enää laisinkaan, ettei edes keltaista?Nyt ei pitäisi olla Scamaccan suihku kaukana?
Jep, keltainen nimenomaan, ja yksihän sillä jo oli.Mä en ymmärrä enää laisinkaan, ettei edes keltaista?
Shaw ja Rashford pelaavat aivan huimaa peliä. Kummallakin on kunnon supervire päällänsä.Olipa hieno juoksu Rasselta, jolla loi Shawlle keskityspaikan. Rolle yllättäen tuhrii sitten parikin paikkaa.
Shaw ja Rashford pelaavat aivan huimaa peliä. Kummallakin on kunnon supervire päällänsä.
Ja sata miljoonaa halvempi myös.Eriksen on muuten sata kertaa parempi pelaaja kuin Paul Pogba, jos joku ei ole tätä valasta kylpyammeessa vielä huomannut.
Eriksen on muuten sata kertaa parempi pelaaja kuin Paul Pogba, jos joku ei ole tätä valasta kylpyammeessa vielä huomannut.
Ole Gunnar laittoi viestiä ettei tuo kaksikko petä ikinäTen Hag ei paljoa välitä koodista ”ei nöyryytetä vastustajaa johtoasemassa” ja vapauttaa McFredin kahleistaan.
Reserveillä hyvä meininki ollu reeneissä, niin ei haluta Ronttua taas pilaamaan tunnelmaa?Olen tässä ainakin viisi minuuttia listannut syitä, minkä takia Ronaldo on vieläkin kentällä. Paperi on edelleen tyhjä.