Oiskohan kuitenkin enemmän kuin 12 matsia...Kuinkahan kauan tässä vielä jaksaa odottaa tuon Darwinin puhkeamista kukkaan.. herranjestas
Ei hättäillä, kyllä se sieltä tulee.Kuinkahan kauan tässä vielä jaksaa odottaa tuon Darwinin puhkeamista kukkaan.. herranjestas
Osuu ensin palloon, joten ei pilkkua. Oikea tuomio
Eikös se Real Madrid voittanut Chelsean painuen lopulta mestaruuteen, vaikka sillä oli Chelsea ottelussa maalin johtoasemassa jatkoajalla puolustuslinja Vasquez - Carvajal - Alaba - Marcelo.
Kaikesta näkee, että potentiaali on valtava. Ja tuhlaillenkin on iskenyt lähes joka toisessa matsissa.Ei hättäillä, kyllä se sieltä tulee.
Nojaa, @VilleLeino oli ainakin vahvasti sitä mieltä, ettei Carvajal osaa lainkaan puolustaa.Se on tosin vähän eri asia, jos topparina pelaa Carvajal, joka osaa edes puolustaa toisin kuin Alonso.
Mitä tämä tarkoitti?Ja tuhlaillenkin on iskenyt lähes joka toisessa matsissa.
Näköjään.Ei hättäillä, kyllä se sieltä tulee.
12 ottelua Poolissa, tehot 5+1 ja paikkoja olisi ollut tehdä vaikka 9+3.Mitä tämä tarkoitti?
Varmaan tuota.Mitä tämä tarkoitti?
Jaa jaa. Tuo "tuhlaillen" sekoitti mun luetun ymmärtämistä. Siis jos Nunezilla ei olisi niin suuria hankaluuksia kontrolloida palloa, hän varmasti tekisikin tuolla xG:llä enemmän maaleja. Mutta tämä on isoa jossittelua. Käytännössä tuo on toistaiseksi kertonut vain, että hän ei ole ollut hyvä maalipaikoissaan.12 ottelua Poolissa, tehot 5+1 ja paikkoja olisi ollut tehdä vaikka 9+3.
Jep, totta tuokin. Toisaalta tuo osoittaa, että pelaajassa on potentiaalia. Haistaa ja pääsee maalipaikoille. Jospa tuo viimeistelykin kehittyisi, kun ikääköään ei ole vielä paljoa. En julistaisi vielä flopiksi.Jaa jaa. Tuo "tuhlaillen" sekoitti mun luetun ymmärtämistä. Siis jos Nunezilla ei olisi niin suuria hankaluuksia kontrolloida palloa, hän varmasti tekisikin tuolla xG:llä enemmän maaleja. Mutta tämä on isoa jossittelua. Käytännössä tuo on toistaiseksi kertonut vain, että hän ei ole ollut hyvä maalipaikoissaan.
Niin, ei ole ollut hyvä maalipaikoissa, kun on nimenomaan tuhlaillut, mutta kaikesta näkee, että potentiaali on valtava. Fyysiset ominaisuudet, nopeus, asenne, kyky päästä paikoille ja parhaimmillaan myös se viimeistelytaito. Sortuu vaan vielä monesti vääriin ratkaisuihin, mutta Poolin valmennus pystyy varmasti tuota asiaa hiomaan kuntoon. Itse olen hyvin luottavainen Nunezin suhteen.Jaa jaa. Tuo "tuhlaillen" sekoitti mun luetun ymmärtämistä. Siis jos Nunezilla ei olisi niin suuria hankaluuksia kontrolloida palloa, hän varmasti tekisikin tuolla xG:llä enemmän maaleja. Mutta tämä on isoa jossittelua. Käytännössä tuo on toistaiseksi kertonut vain, että hän ei ole ollut hyvä maalipaikoissaan.
Xg:stä en mitään ymmärrä mutta noinhan se on mennyt että ei ole oikein paikoissa vielä osunut ja vastapainona tullut taas muutama hieno osumakin. Todistanut myös että filmaaminen luonnistuu ja rottailu myös kunhan vähän hiiltyy.Jaa jaa. Tuo "tuhlaillen" sekoitti mun luetun ymmärtämistä. Siis jos Nunezilla ei olisi niin suuria hankaluuksia kontrolloida palloa, hän varmasti tekisikin tuolla xG:llä enemmän maaleja. Mutta tämä on isoa jossittelua. Käytännössä tuo on toistaiseksi kertonut vain, että hän ei ole ollut hyvä maalipaikoissaan.
Veikkaan että miettii miten vaihtaa sujuvasti Napolin fanittamiseenMissä @VilleLeino on? Eletään jännittäviä hetkiä ja kaveri viettää hiljaiseloa. Barcelona taas maksaa kovaa hintaa Xavin pelisuunnitelmasta.