Jalkapallo – liveseuranta

• 6 562 251
  • 128 132

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Muuten avausjakson xG-lukemat:

Bayern: 1,73
Barca: 0,04

Puolustuspään touhu oli Barcalta aika kamalaa, mutta ei hyökkäyspäähänkään ihan hirveästi tapahtunut.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mazraoui tekemässä tällä kaudella kovaa nousua oikeiden laitapakkien eliittiin. Loistava palanen pallonhallintaa silmällä pitäen, kylmän viileä jopa kovan prässin alla, loistava lukemaan peliä, tekee aina pelkkiä positiivisia ratkaisuja sekä erittäin luotettava puolustaja myös puolustusuuntaan. Kaikkein vaikuttavinta Mazraouissa on kuitenkin tuo loistava peliäly ja visio

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
12 ottelua Poolissa, tehot 5+1 ja paikkoja olisi ollut tehdä vaikka 9+3.
Jaa jaa. Tuo "tuhlaillen" sekoitti mun luetun ymmärtämistä. Siis jos Nunezilla ei olisi niin suuria hankaluuksia kontrolloida palloa, hän varmasti tekisikin tuolla xG:llä enemmän maaleja. Mutta tämä on isoa jossittelua. Käytännössä tuo on toistaiseksi kertonut vain, että hän ei ole ollut hyvä maalipaikoissaan.

Fordél

Jäsen
Barca on toki paska, mutta kyllähän Bayernin peli näyttää parhaimmillaan todella hyvälle, jopa leikittelevälle.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Jaa jaa. Tuo "tuhlaillen" sekoitti mun luetun ymmärtämistä. Siis jos Nunezilla ei olisi niin suuria hankaluuksia kontrolloida palloa, hän varmasti tekisikin tuolla xG:llä enemmän maaleja. Mutta tämä on isoa jossittelua. Käytännössä tuo on toistaiseksi kertonut vain, että hän ei ole ollut hyvä maalipaikoissaan.
Jep, totta tuokin. Toisaalta tuo osoittaa, että pelaajassa on potentiaalia. Haistaa ja pääsee maalipaikoille. Jospa tuo viimeistelykin kehittyisi, kun ikääköään ei ole vielä paljoa. En julistaisi vielä flopiksi.

Fordél

Jäsen
Niin, ei ole ollut hyvä maalipaikoissa, kun on nimenomaan tuhlaillut, mutta kaikesta näkee, että potentiaali on valtava. Fyysiset ominaisuudet, nopeus, asenne, kyky päästä paikoille ja parhaimmillaan myös se viimeistelytaito. Sortuu vaan vielä monesti vääriin ratkaisuihin, mutta Poolin valmennus pystyy varmasti tuota asiaa hiomaan kuntoon. Itse olen hyvin luottavainen Nunezin suhteen.

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Xg:stä en mitään ymmärrä mutta noinhan se on mennyt että ei ole oikein paikoissa vielä osunut ja vastapainona tullut taas muutama hieno osumakin. Todistanut myös että filmaaminen luonnistuu ja rottailu myös kunhan vähän hiiltyy.

Aika Suarezmainen aihio tuossa siis on kasassa.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
De Ligt laittaa kyllä pöytään aikamoista esitystä. Ollut alkukaudesta muutenkin betonin jykevä ja äärettömän varma. Ottanut hienosti tuota takalinjan liiderin roolia myös itselleen, kun Hernández on ollut sivussa. Loistava hankinta. Bayernissa on ensitöikseen laitettu fysiikka ja kuntopohja kuntoon, jonka suhteen vaatimustaso Juventuksessa ilmeisesti sakkasi aika pahasti ja nyt alkaa viimein se de Ligtinkin piilevä iso potentiaali nousta esille, joka jäi Juvessa hieman piippuun.

Jahka Hernández saadaan vielä loukkilistalta takaisin kohta puoliin, niin hurja on Bayernin topparitrio.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Missä @VilleLeino on? Eletään jännittäviä hetkiä ja kaveri viettää hiljaiseloa. Barcelona taas maksaa kovaa hintaa Xavin pelisuunnitelmasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy