Kai ne potkut olisivat tulleet jo jos olisivat tullakseen? Zidane ja Juve kyllä kuullostaa sellaselta projektilta muutenkin, että mitäköhän sitäkin tällä hetkellä.Ja Benfica takaisin johtoon pilkulta. Oisko se Zidane huomenna julki?
Kai ne potkut olisivat tulleet jo jos olisivat tullakseen? Zidane ja Juve kyllä kuullostaa sellaselta projektilta muutenkin, että mitäköhän sitäkin tällä hetkellä.Ja Benfica takaisin johtoon pilkulta. Oisko se Zidane huomenna julki?
Kyllä minä Locatellin nostan, jos ei nyt supertähdeksi, niin tähtipelaajaksi. Parit harmittavat loukkaantumiset ollu vaan nyt keväällä ja syksyllä.On ja Juventuksen ainoa supertähti. Ainoa jonka pelistä voi syntyä vaaraa hyökkäyksessä.
Benfica 2-1 pilkulta. Joao Mario ampuu kyllä rohkeita pilkkuja. Vasen ylänurkka tällä kertaa.
Benfican viimeisin tappio on muuten niinkin kaukaa, kuin 7.5. Portoa vastaan. Shillalailla, olkoonkin, että kyseessä on "vain" Portugalin liiga, niin Chämppäreissä ollut myös todella vahva.Benfica on kyllä älyttömässä tikissä
Siis todella vahva ollut Benfica tällä kaudella. Olisi jotenkin tyypillisistä että jäisivät lohkossa kakkoseksi ja ekalla kierroksella Man City vastaan.Benfican viimeisin tappio on muuten niinkin kaukaa, kuin 7.5. Portoa vastaan. Shillalailla, olkoonkin, että kyseessä on "vain" Portugalin liiga, niin Chämppäreissä ollut myös todella vahva.
Totta. Mutta ei Locatellikaan sillä tasolla ole ollut mitä EURO21 kisoissa. Toki nuo mainitsemasi loukkaantumiset voivat vaikuttaa asiaan. Pogba ja Chiesa voisi myös olla tähtipelaajia, jos pysyvät kunnossaKyllä minä Locatellin nostan, jos ei nyt supertähdeksi, niin tähtipelaajaksi. Parit harmittavat loukkaantumiset ollu vaan nyt keväällä ja syksyllä.
Messi vetää kaulaa norskiin tsämppärin uratilastoissa. Sitä nyt varmaan sitten otsa rypyssä tuolla vaihdossa pohtii.Jaahas Pepe otti Haalandin vaihtoon tauolla
Joo Chiesasta oon itse odotellut, vaan ei pysy millään kunnossa. Cuadradolla on ollu jo monta vuotta vähän olosuhteiden pakostakin liian iso rooli. Tosin on pelannut välillä paikalla kuin paikalla hyviäkin pelejä.Totta. Mutta ei Locatellikaan sillä tasolla ole ollut mitä EURO21 kisoissa. Toki nuo mainitsemasi loukkaantumiset voivat vaikuttaa asiaan. Pogba ja Chiesa voisi myös olla tähtipelaajia, jos pysyvät kunnossa
Mutta eihän esim Cuadradolla pitäisi olla mitään asiaan Juven avaukseen. Ja tykkään kyllä Kosticista, mutta ei hänkään mikään sateen tekijä ole. Näin muutama mainitakseni.
Ja sitten Mahrez hankkii Citylle pilkun. Emre Canilta selkeä rike. Mahrez kuitenkin epäonnistuu. Hoh, tästähän oli viimeksi puhetta :D
No, vire on kieltämättä huono. Mutta ei niin huono kuin viime kaudella hyvä, jos näin voi sanoa. Ja siis Mahrezin pelaaminen on muuten ihmeellisen vaisua. Ihan kuin olisi käsijarru päällä. Kahdella edellisellä kaudella on kuitenkin ollut ihan pitelemätön.Joko saa sanoa huonoksi rankkipotkujen vetäjäksi?