Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 682 193
  • 127 934

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Spurs tasottaa. En montaa peliä ole nähnyt, mutta mitkä olen nähnyt niin Perisic on ollut todella hyvä. Erinomainen keskitys vaparista.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja ihan eri joukkueelta Spurs näyttää. Ovatko yhtään ehjää ysikymppistä pelanneet tällä kaudella.

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Ja ihan eri joukkueelta Spurs näyttää. Ovatko yhtään ehjää ysikymppistä pelanneet tällä kaudella.

Eipä tule mieleen. Aika tuttu kaava tämä että ekalla puoliajalla ei oikein innosta pelata ja sitten tokalla puoliajalla taas pelataan jos täytyy. Kohta taas mennään pelkkää Spurssin päätä.

Gil kentälle Lucasin tilalle ennen 70min kiitos!

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Oli tää tappiotilanteessa kivempaa seurattavaa.
Nyt ollaan palattu maalin jälkeen vanhaan. Otetaan vastaan ja kun saadaan pallo, syötetään se välittömästi vihulle.

Montako minuuttia kestää että kolisee omissa? Hyökkäyskielto kuitenkin tuli päälle välittömästi tasoituksen jälkeen.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Herranjumalan kristus sentään mikä maali Choupo-Motingilta! Mitä täällä tapahtuu!? Reilusta 16 metristä aivan yläkulmaan jäätävä laukaus. Ensin hylätty saksipotkumaali ja nyt sitten tämä. Viimeiseen 9 peliin nyt 8 maalia, mies on tulikuuma!

Edit. Jos jompikumpi linkkien videoista nyt toimisi.

Viimeksi muokattu:

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Toivon mukaan ei Royaliin sattunut pahemmin, näytti todella pahalta tuo tilanne. En tiedä kestäisikö Spursin puolustus Emersonin menetystä

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
On ihan hyvää vauhtia ja paikkoja tässä Marseillen ja Spursin pelissä. Mä luulen, että ainakin yksi maali vielä nähdään.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja Frankfurt muuten tällä hetkellä johtaa tätä lohkoa. Kaikki toki vielä auki.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy