Voisikohan johtua siitä, että RDivis on asiakirjoittaja eikä turhan vittuilija toisin kuin tämä Graingerin fanipoika?
Minä nimenomaan taidan olla täällä se Graingerin fanipoika. ;) pidän nimimerkin tyylistä kirjoittaa, vaikka joskus vetää pahasti yli. Edustaa juuri sopivasti omalla tyylillään Real Madridia, siis jos tekstejä ei lue kurttu otsalla.
Vähän samaa näkisin olevan Nurmisahan kohdalla. Asiat on esitetty tavalla, joka saa monen näkemään punaista, vaikka takana onkin jokin hyvä pointti.
Tämä taisi olla minulle?Vielä tuosta Maradonan taktiikasta yms. Mielestäni, edes Messi, ei saa olla valmentajaa yläpuolella. Jos valmentaja sanoo, että seisot koko pelin keskiympyrässä, niin siinä on silloin sinun paikkasi. Noin karkeasti sanottuna tämä siis.
En tietenkään tarkoita mitään avointa kapinointia à la Les Bleus, mutta kyllä tuo on mielestäni todella karkeasti sanottu, kuten itse toteatkin. Missä pelaajan/jien vastuu? Kyllä Messin ja kumppaneiden on täytynyt tajuta mihin tuolla tyylillä oltiin menossa. Kenties Maradonan hahmo oli pelaajille tunnepuolella liian suuri. Mies on tietysti kotimaassaan, kuin jumala.
Nojuu, tätä voidaan jatkaa toisaalla joskus toiste.
P.S Kiitoksia suorista ja epäsuorista kehuista. Omaan silmään tuotanto viime kuukausina on kuitenkin ollut aikamoista tuubaa, vaikkapa Nurmisahan vastaavaan.
Vähän ja vielä vähemmän tiukkaa asiaa, voisi olla oma yhteenvetoni.