Heaton Stannongton kiitti eilen vastustajaa kopin siivoamisesta. Style is never out of fashion.Konferenssiliigan helmiä. Vaduz-Apollon joka pelataan Liechensteinissa sentään. Paikalla muutamasata katsojaa ja kyproslaiset. Ei selostusta.
Jaahas, nyt lähti kuva. Britit totes et loppu hauskanpito siihen.
Konferenssiliigan helmiä. Vaduz-Apollon joka pelataan Liechensteinissa sentään. Paikalla muutamasata katsojaa ja kyproslaiset. Ei selostusta.
Mulla sovelluksen kautta viaplay. Nyt toimii, välillä oli ruotsiselostus.Mulla säily.
Heaton Stannongton kiitti eilen vastustajaa kopin siivoamisesta. Style is never out of fashion.
Välillä kyllä huvittaa tuo ronaldon touhuilu. Pienen spurtin jälkeen ei voi jatkaa työskentelyä vaan pitää hölkötellä mahdollisimman hitaasti.
Dalot se jatkaa namupassien antamista mutta pojat ei malta pysyä linjassa. Alkaa oikeasti näyttää siltä, että Dalot on kehittynyt.Olipa lähellä saada @maken veivi jr. toive todeksi.
Pakko kyllä vähän samalla kritisoida tuota laiskuutta palata paitsioasemasta linjalle. Ilman tuota kävelyä olisi ollut aika varma maali.
Frediltä reilun 15 metrin syöttö keskikentältä kohti omaa maalia. Mikä voisikaan mennä pieleen?
Bingo!Noo... veikkaan... et se syöttö?
Ja minä olen katsonut monta todella paskaa peliä.Harvemmin on tällainen fiilis puoliajalla mutta en tiedä jaksaako katsoa toista puoliaikaa. Melkoisen unettavaa peliä.
Seuraava matsi sitten parin viikon päästä kun suruaika ohi. Tai no, on siellä vierasmatsi Sheriffiä vastaan.Harvemmin on tällainen fiilis puoliajalla mutta en tiedä jaksaako katsoa toista puoliaikaa. Melkoisen unettavaa peliä.
Mulla on sama, mutta sillä erolla etten tiedä katsonko huomenna toista kertaa.Harvemmin on tällainen fiilis puoliajalla mutta en tiedä jaksaako katsoa toista puoliaikaa. Melkoisen unettavaa peliä.