Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 294 278
  • 123 822

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Nimenomaan tuo on ns. asiantuntijoiden valinta. Plus että aina pitää valita englantilaisen joukkueen matsi, tietty.
Mä yritän vältellä taas englantilaisjoukkueiden matsia ellei ole selvästi kiinnostavin. Sitä Valioliigaa kun näkee ns. tarpeeksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä yritän vältellä taas englantilaisjoukkueiden matsia ellei ole selvästi kiinnostavin. Sitä Valioliigaa kun näkee ns. tarpeeksi.
Mä taas en oikein jaksa keskittyä monenkaan eurooppalaisjoukkueen matseihin, koska en seuraa niiden liigoja. Sitten taas "kotimaisten" joukkueiden peliä on kiva scoutata ja toivoa samalla niille tappiota. Pudotuspelivaiheessa sitten eri.

Osimhen, koko ilta tulee.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Mä taas en oikein jaksa keskittyä monenkaan eurooppalaisjoukkueen matseihin, koska en seuraa niiden liigoja. Sitten taas "kotimaisten" joukkueiden peliä on kiva scoutata ja toivoa samalla niille tappiota. Pudotuspelivaiheessa sitten eri.

Osimhen, koko ilta tulee.
No about nää pari ekaa kierrosta se juuri onnistuu vain, sitten juuri noista syistä katsoo englantilaisia. Mutta ideana hyvä!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
VSport2 kanavalta alkoi juuri Manchester United - Arsenal ottelun toinen puoliaika. Taidan ottaa ruutuvihkoni esiin, ja alkaa asiantuntijapiireihin.
Viittitkö laskea Lichan ja Varanen skannaukset? Multa jäi tekemättä kun tuli muuta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Pool aivan hädässä ja pallo Milnerin käsivirheestä pilkulle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Maradonat 1-0 johtoon. Aika tulinen alku pelissä, harvoin näkee.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils
Meinasin kirjoittaa, että Liverpoolin puolustuksella tulee olemaan kiire Osimhenin kanssa tänään, mutta taitaakin koskea lähinnä Alissonia. Aika helposti irtoaa läpi nigerialainen.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Pitkä ilta tulee Liverpoolille. Samaa kikkaa Napoli käyttänyt jo kahdesti. Toinen pelaaja juoksee selkeään paitsioon, Poolin linja jähmettyy ja toinen juoksee läpi.
 

Fordél

Jäsen
10 minuutissa aiheutettu typerä pilkku ja täysin ansaittu keltainen. Toivottavasti Thiago on vähintään 60 minsan kunnossa...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kunnon pulkka Milneriltä. Mikäs Poolin penkin terveystilanne on? Koska tuolla tempolla tulee Milnerille todellisia vaikeuksia ennen pitkää. Ei voi pitää tuntia kentällä.
 

Fordél

Jäsen
Toi TAA:n silmitön hyökkääminen tulee kyllä avaamaan Kvaralle paljon paikkoja tänään. Tulee Fabinholle, Gomezille ja VVD:lle kiire tänään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Toinen pilkku tulossa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja todella selkeä pilkku Napolille. 17 min pelattu ja 2 pilkkua Napolille. Huhhu Pool.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös