maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Tämä on kyllä yksi surkeimpia pelejä mitä olen nähnyt Ronaldolta, ehkä kaikkein huonoin. Taas aivan järkyttävä ratkaisu.
Viime kaudella tuo sentään piti vielä paikkansa mutta nyt on ihan järkyttävän hidas ja ei osuisi edes sinivalaaseen kahdesta metristä.Kyllä Rolle tekee heti kun saa paikan.
Dodi. Lokakuun alku jne. Tammikuussa ei taida pitkälle riittää kesällä huhuttu 35 miljoonaa puntaa.
Nyt pitää muuten katsoa. Harvinainen mahdollisuus nähdä Lairdia.Se olis muuten perjantai! QPR -Reading klo. 22.
Sellainen keskitason sarjajyrä ja muutaman seuran sekatyöläinen. Ei mulla varsinaisesti ole mitään muistikuvia hänestä tuolta ajalta muuten kuin sen Keanen potkun osalta, mutta mitä jälkeenpäin olen hänen peleistään nähnyt otteita (en montaa) niin ihan perus rivipelaaja keskikentällä.
Aika pitkälti noin kun @V-G- kuvaili. Näitä aikanaan Englannissa arvostettuja kovaotteisia ja työtä tekeviä keskinkertaisia keskikenttäpelaajia. Kuitenkin melkein 200 ottelua Valioliigassa ja ykkösdivarissa.
Mullakin meni ohi tuo loukkaantuminen kun poika heräsi.No vittu. Just pääsin linjoille ja kirjaimellisesti ensimmäinen kuva näyttää Lairdin menevän vaihtoon. Loukkaantuiko?
En kyllä ala mitään OG Darwin Nunezia kattelemaan.
Sama syy täälläkin. Hidastuksessa näkyi taklaus jonka seurauksena Laird pyöri maassa ja lähti vaihtoon. Taklaaja sai keltaisen.Mullakin meni ohi tuo loukkaantuminen kun poika heräsi.
Ei se Paul Ince sitten ihan skeidaa voi olla, vai?Reading tällä tuloksella sarjakärkeen. Et silleen.
Eikös tämä ollut sitä aikaa, kun tuntui että yhtäkkiä joka jengi kaivoi Norjasta pelaajia? Henning Berg, Ronny Johnsen, Björnebye, Leonhardsen, Solskjaer...Aika pitkälti noin kun @V-G- kuvaili. Näitä aikanaan Englannissa arvostettuja kovaotteisia ja työtä tekeviä keskinkertaisia keskikenttäpelaajia. Kuitenkin melkein 200 ottelua Valioliigassa ja ykkösdivarissa.
Eikös tämä ollut sitä aikaa, kun tuntui että yhtäkkiä joka jengi kaivoi Norjasta pelaajia? Henning Berg, Ronny Johnsen, Björnebye, Leonhardsen, Solskjaer...
Bakke, Fjortoft, Iversen...