Ja joukkuekaverit Pepeltä turpaan.Ja hei Porto kotona 0-4 turpaan Brüggelta. Pienemmästäkin valmentajat ovat saaneet kenkää.
Vähemmästäkin.Ja joukkuekaverit Pepeltä turpaan.
Ja hei Frankfurt haki tärkeän voiton Ranskasta. Mä luulen, että tosta lohkosta Sporting ja Spurs jatkaa Mestarien liigaan, mutta kolmanteen paikkaan on kyllä kova kilpailu Marseillen kanssa.Leverkusenilta iso tasonnosto ja täydellinen ryhtiliike alkukauden totaalikonttauksen jälkeen. Tilastojen ja highlightien perusteella näköjään hallitsivat Tico-peliä aika täysin. Potentiaaliahan tuossa jengissä on, mutta alkukausi on ollut tuskaisan vaikea ja harva asia on toiminut. Onkohan tämä tarvittava itseluottamusruisku myös Bundesliigaan?
Mä olen pyrkinyt suojautumaan verenpainetta nostattavilta UEFA-uutisilta, mutta mikä tuossa laulussa nyt siis hiertää?Rangers on soittamassa illan ottelussa God save the queenin ennen ottelun alkua UEFAn kielloista huolimatta. Eli kannattaa tsekata jos haluaa kuulla tuon kovemmin laulettuna kuin koskaan.
Ihan vaan UEFAn sääntöjä että ei kansallislauluja ennen ottelua.Mä olen pyrkinyt suojautumaan verenpainetta nostattavilta UEFA-uutisilta, mutta mikä tuossa laulussa nyt siis hiertää?
Jaa jaa. No, skotteja tosiaan tuskin kiinnostaa paria paskaakaan. Heh.Ihan vaan UEFAn sääntöjä että ei kansallislauluja ennen ottelua.
Itse katsoin sen Dundee matsin, minkä voittivat 0-9 ja pelasivat ihan ok tosiaan… UCL-lohko on heillä sellainen, että jos tuosta jatkoon menevät niin melkoinen saavutus. Ei toki lainkaan mahdotonta mutta hyvä mittari.@V-G- ja muutkin kiinnostuneet, suosittelen katsomaan tällä kaudella ainakin yhden Celticin CL-matsin. On todella hyvin valmennettu joukkue. Oman maan pääsarjassa kun ei nyt ihan joka viikko näin tasokkaita vastustajia ole…
Salzburgin valmentaja 36v. Vähän tuli taas vanha olo.
Aina hymyilyttänyt, kun on jotain Argentiinan liigan maalitilastoja katsellut.Asiasta seinään. Tajusin vasta juuri että Brightonin Alexis Mac Allister on argentiinalainen.