Okei. Itse peluuttaisin huipputopparia mieluummin topparina kuin laitapuolustajana, mutta ehkä Arteta ajattelee eri tavalla.Huippupelaaja adaptoituu usealle pelipaikalle. Viime kauden oli jo Varanea parempi ja tällä kaudella myös.
Okei. Itse peluuttaisin huipputopparia mieluummin topparina kuin laitapuolustajana, mutta ehkä Arteta ajattelee eri tavalla.Huippupelaaja adaptoituu usealle pelipaikalle. Viime kauden oli jo Varanea parempi ja tällä kaudella myös.
Ai White? :DHuippupelaaja adaptoituu usealle pelipaikalle. Viime kauden oli jo Varanea parempi ja tällä kaudella myös.
Onneks ten Hag on Unitedin koutsi enkä minä…Casemiro ja Rolle kentälle, Eriksen ja Rasse vaihtoon. Näin tekisin itse.
Vähän voi antaa tasoitustaMcFred..
Mitä vitun vittua?! Onko Casemirolla varanappisten varanappikset hukassa vai minkä takia ei ole jo kentällä?
Ei mahdu. Siellä oli penkillä kaksi Brasilian maajoukkueen keskikenttäpelaajaa, joista toinen vain pääsi kentälle.Mitä vitun vittua?! Onko Casemirolla varanappisten varanappikset hukassa vai minkä takia ei ole jo kentällä?
Joo, Ten Hagin sääntö. Max 1 kpl brasseja kentällä.Ei mahdu. Siellä oli penkillä kaksi Brasilian maajoukkueen keskikenttäpelaajaa, joista toinen vain pääsi kentälle.