maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Uskaltaako ottaa Maguiren penkille?
Onlyfanssiin tälläset. Maksaisin heti.Nyt voisi pistää PPV-lähetyksen Manun pukukopista 49,95 € / 15 min. Kävisi kaupaksi.
Jos Sir.Alex olisi puikoissa niin yksikään näistä paskahousuista ei uskaltaisi mennä sinne pukukoppiin. Jäisivät varmaan istuu tuohon vaihtopenkille..Nyt voisi pistää PPV-lähetyksen Manun pukukopista 49,95 € / 15 min. Kävisi kaupaksi.
Uskaltaako ottaa Maguiren penkille?
De Jong varmaan tulee ihan innolla tuohon porukkaan.Barcelonassa siellä takuulla hierotaan karvaisia käsiä yhteen. Nimittäin siellä tiedetään että kohta Manun toimistolta tulee puhelu. Siellä ollaan takuulla valmiita tarjoo 110milliä De Jongista nyt. Ei tarvinnut edes itse korottaa hintaa vaan ostaja korotti suoraan ihan itse
Kahvit nenästä jneOdottelen tässä juuri soittoa, onkohan niillä vielä mun numero..
Kai siellä on vielä Jämsän kanssa sopparinpurkuneuvottelut kesken Sportin suuntaan.Odottelen tässä juuri soittoa, onkohan niillä vielä mun numero..
Risto Dufva on perinteisesti luottanut kokemukseen!Sentään uimalakki osottaisi ettei tällänen perseily käy ollenkaan.
Ja miksi helvetissä sillä on vielä kapteeninnauha käsivarressa?En ole kyllä pitkään aikaan, jos koskaan nähnyt tällä tasolla yhtä huonoa puolustajaa kuin Maguire, siis rehellisesti. Tai sitten en vain muista, mutta miten voi olla noin kuutamolla ja huono?
Täytyy itekin kun Bondi alkaa vasta 22 eikä tule edes Poliisiopistoa.Minä ”Ajattelin kattoa vielä toisen puoliajan”
Vaimo katsomassa selviytyjiä ”HULLU!”
Eräänlainen selviytyjät tämäkin on että taidatteko peräti samaa ohjelmaa katsoa?Minä ”Ajattelin kattoa vielä toisen puoliajan”
Vaimo katsomassa selviytyjiä ”HULLU!”
No joo toistaalta pelinavaaminen oli niin paskaa, että kyllä keskikentälle piti vaihto tehdä. Maguiren jatko kentällä silti todella noloa.McTominay kentälle. Maaginen siirto.
Totta. Maguiren ei kuuluisi olla avauksessa enää koskaan.No joo toistaalta pelinavaaminen oli niin paskaa, että kyllä keskikentälle piti vaihto tehdä. Maguiren jatko kentällä silti todella noloa.