Ei vittu mitä kuvaa OT:ltä. Päivä pilalla.
Oli ihan mielenkiintoista eilen katsoa Forestin matsia ja seurata Hendersonia. Avasi monesti pitkällä heitolla omille ja onhan se vähän eri kaveri jalalla.DDG ja pelaaminen pallolla...
Tosin se jättää tuonne alas selustaan aika paljon tilaa. United on päässyt kahdesti sitä hyödyntämään.Brightonilla toimii tuo 3-4-3 kyllä hienosti. Saavat helposti ylivoiman keskikentälle ja tilaa laitapakeille.
Samaa olen miettinyt itsekin, kun kuitenkin löytyisi Varane heittää toppariksi.Ovat kyllä McFred sellainen puujalkakaksikko että ei hyvää päivää. Voisiko Martinez toimia tuossa?
Varane ei ilmeisesti ole vielä 90min kunnossa. Mutta muuten Martinez on kyllä yksi vaihtoehto tuohon pohjalle.Samaa olen miettinyt itsekin, kun kuitenkin löytyisi Varane heittää toppariksi.
That's not saying much.Täällä kun mainittiin että mun sanoma Newcastlella on Valioliigan top5-keskikenttä on liioittelua, niin on se ManUn vastaavaa parempi.
Tätä juuri. Näkeehän tuon perssilmälläkin että peli kärsii valtavasti kun puujalkaduo avaa peliä. Puoliajalla Varane toppariksi ja Martinez kutoseksi.Samaa olen miettinyt itsekin, kun kuitenkin löytyisi Varane heittää toppariksi.
Joo, tämän ekan 30 min perusteella myös paras vaihtis kokonaisuuden kannalta. Toivottavasti Varane saadaan nopeasti täyteen kuntoon.Varane ei ilmeisesti ole vielä 90min kunnossa. Mutta muuten Martinez on kyllä yksi vaihtoehto tuohon pohjalle.