On siirtynyt tekemään sitä, missä on parhaimmillaan eli pallonta likaista duunia.Onko McTominay vielä kentällä vai lähtikö Fredin kanssa samaan aikaan vaihtoon?
Ja sit mun viesteistä valitetaan…Jess! Oon odottanut koko kesän:
Lämpti, pieni mutta jämpti.
Brought to you by some beer.
Se on tää mun positiivisuus joka valloittaa sydämet täällä. Kokeile joskus!Ja sit mun viesteistä valitetaan…
14 vuotta Ashleytä niin ei se ole niin helppoa! Tosin tällä hetkellä ihan hyvä olla.Se on tää mun positiivisuus joka valloittaa sydämet täällä. Kokeile joskus!
En sit yhtään kestä jos susta tulee sellainen Geordie- @Lert joka tykkää kaikesta.14 vuotta Ashleytä niin ei se ole niin helppoa! Tosin tällä hetkellä ihan hyvä olla.
Pelasi montakin.Pelasiko ManU muuten treenipeleissä ehjiä ysikymppisiä? Taas tuntuu viime kaudelta vaan tämäkin matsi.
DaSilva päättänyt tasoittaa näköjään vaikka yksin.Ja Leicester-Brentford 2-2.
Ja näin.Näin harakan pihalla. Newcastle säilyi ensimmäisenä joukkueena ikinä viime kaudella kun ei ollut voittoa 14:sta kierroksen jälkeen. Brighton ei ole voittanut ikinä Old Traffordilla ja takana 14 matsia. Brighton voittaa siis tänään.
Potter olisi kyllä hienoa nähdä jonkun huippujoukkueen peräsimessä. Tekee kuitenkin hyvää tulosta Brightonissa.Brighton on inhottavan hyvä joukkue.
Sellaista. Tervetuloa Unitediin, ten Hag. Nytpähän tiedät keitä ei enää kentälle näissä karkeloissa.
Ai että, olipahan taas mukava ysikymppinen Manchester Unitedin tarjoamana. No toivottavasti tämä näytti ten Hagille sen, että Frediä ja McTominayta ei voi tällä tasolla kentälle laittaa.
Tämä on kyllä ihme. Jo 3. manageri kuka tuohon kaksikkoon luottaa. Millä näytöillä?!?Veikkaan että Mctominay ja Fred seuraavassakin ottelussa avauksessa. Ja sitä seuraavassa.
Fred oli hirveä, mutta McT mielestäni vielä surkeampi. RedCafe:ssa molemmat mutta varsinkin McTominay lytätään huolella ja aiheesta. Pari erittäin osuvaa kommenttia.Tämä on kyllä ihme. Jo 3. manageri kuka tuohon kaksikkoon luottaa. Millä näytöillä?!?
Itse asiassa se ongelma taitaa olla enemmän siinä, että kellekään valmentajista ei ole pystytty tarjoamaan parempia vaihtoehtoja. Eli hankintapolitiikka mennyt vihkoon.Tämä on kyllä ihme. Jo 3. manageri kuka tuohon kaksikkoon luottaa. Millä näytöillä?!?