Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 294 278
  • 123 822

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Pool ollut yllättävän heikko viimeistelyssä. Ihme himmailua ja tehneet Kurtulle duunin liian helpoksi.
Joo muutama hyvä paikka. Aika paljon roiskimista. Ja kaukaa vetoja. Pakko sanoa, että Madrid on puolustanut yllättävän tiivisti. Valittaakohan Klopp siitä miten Real pelaa?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nyt Real on katkonut niitä hyökkäyssyöttöjä ylempää ja saanut pelin aloitteen itselleen. Poolin dominanssi on nimenomaan sen toiseksi korkeimmalla alueella annetun syöttelyn seurausta. Sen Real ottaa nyt pois hyvällä prosentilla. Se riisuu aseista paitsi Thiagon, mutta ennen kaikkea kaikki neljä laitapelaajaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vaadin jatkoaikaa. Mulla ei ole mikään kiire mennä nukkumaan. Haluun tätä herkkua lisää vielä!
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Poolin toi paitsioansa toimii usein, mutta ei aina! Casemirolla ei ollut kultainen kosketus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Vähän oli kova kosketus Casemirolla. En tiedä yrittikö jopa syöttää vai oliko vaan perseilyä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja siis Real puolustaa todella tiiviisti. Ja Alabakin on parantanut. Nähty hänen vahvuuksiakin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mulla ei ihan riitä kivekset Kloppin kritisointiin, mutta muotoillaan niin, että olen tosi skeptinen näiden vaihtojen suhteen. Miksi jättää Fabinho kentälle keltaisen kortin kanssa ja ottaa syöttelijät Hendo ja Thiago pois? Miksi Salah saa jatkaa? Outoa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Keitan veto suoraan Suomen 6.divarista
 

redpecka

Jäsen
Ronaldo patsastelee katsomossa. Eikö hänen pitäisi keskittyä Valladolidin nousumeininkeihin? Tosin en ole pitkään aikaan lukenut wikipediasta että vieläkö edes omistaa jengin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kestääkö Courtois loppuun asti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös