Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 138 023
  • 122 235

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Aivan vitun älytöntä, että ykkönen ja kakkonen keräävät 93 ja 92 pistettä.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Robertson 3-1. Harmi, että sillä ei taida olla enää merkitystä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Taitaa Poolilla olla 19 tällä hetkellä??
Aa joo totta. No, en mä niitä tasoihinkaan halua. Mutta varsinkin tuon triplan säilyminen parhaana suorituksena on mulle melkein henki ja elämä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
What? Haluat Poolille 21. mestaruuden ja mahdollisuuden voittaa quadruple ja ohittaa United kaikkien aikojen englantilaissuorituksessa?
Mieluummin Pool kuin City. Sata kertaa sadasta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Noloa ajanpeluuta Shittyltä
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Erittäin hyvää duunia kyllä Conte tehnyt tulonsa jälkeen. Olisihan tuo ollut mielenkiintoista nähdä ManUn peräsimessä.
Conte on kieltämättä erinomainen projektivalmentaja, joka saa kädenjälkensä näkyviin hyvin nopeasti. Ainoa miinus tietty, samoin kuin Mourinholla, että harvoin viihtyy seurassa 2-3 vuotta pidempään. Josen valo nyt toki sammunut, mutta verrataan prime time Mouriinhoon, niin hyvin samankaltaisia tulosta tekeviä tulisieluisia koutseja molemmat.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
4 min kautta jäljellä ja maalivahti menee ihan paskaksi
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Burnleyllä kaksi minuuttia aikaa tasoittaa tai tippuvat.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei mulla ole mitään liverpoolin kaltaista perinteistä brittiseuraa vastaan. Nuita öljysheikkien leikkikaluja en siedä.
Ok. Meitä on eri juniin. Mulle Pool on se kaikkein vaikein kestettävä. Nämä nykyisen sokeri-isukkiseurat ovat vastenmielisiä mutta urheilullisesti ihan hmv.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
On aina hieno päivä jalkapallolle, kun Scousereille jää hopeaa käteen! Onnea City!

Kiitos myös @mikko600 ja Toon, kun piditte kakkossuosikkini Leedsin sarjassa.

Arsenalin kausi samaa vanhaa paskaa vaikka nuoria nousi esiin. Kroenket johdossa niin turha odottaa mitään parempaa.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ok. Meitä on eri juniin. Mulle Pool on se kaikkein vaikein kestettävä. Nämä nykyisen sokeri-isukkiseurat ovat vastenmielisiä mutta urheilullisesti ihan hmv.
Sama täällä. Cityn mestaruus ei oikeastaan edes näy Suomessa, kun taas Puppeleita ois joka paikka täynnä. ELI LUOJANKIITOS CITY VOITTI MESTARUUDEN, KIITOS!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös