Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Chilwell kentälle, tämän vuoden tähän mennessä positiivisin asia peleissä.
Barkley tekee 2-1 jäähyväispelissään.
Barkley tekee 2-1 jäähyväispelissään.
What? Haluat Poolille 21. mestaruuden ja mahdollisuuden voittaa quadruple ja ohittaa United kaikkien aikojen englantilaissuorituksessa?Toivottavasti Villa tekis sen kolmannen
Taitaa Poolilla olla 19 tällä hetkellä??What? Haluat Poolille 21. mestaruuden ja mahdollisuuden voittaa quadruple ja ohittaa United kaikkien aikojen englantilaissuorituksessa?
Aa joo totta. No, en mä niitä tasoihinkaan halua. Mutta varsinkin tuon triplan säilyminen parhaana suorituksena on mulle melkein henki ja elämä.Taitaa Poolilla olla 19 tällä hetkellä??
Mieluummin Pool kuin City. Sata kertaa sadasta.What? Haluat Poolille 21. mestaruuden ja mahdollisuuden voittaa quadruple ja ohittaa United kaikkien aikojen englantilaissuorituksessa?
Conte on kieltämättä erinomainen projektivalmentaja, joka saa kädenjälkensä näkyviin hyvin nopeasti. Ainoa miinus tietty, samoin kuin Mourinholla, että harvoin viihtyy seurassa 2-3 vuotta pidempään. Josen valo nyt toki sammunut, mutta verrataan prime time Mouriinhoon, niin hyvin samankaltaisia tulosta tekeviä tulisieluisia koutseja molemmat.Erittäin hyvää duunia kyllä Conte tehnyt tulonsa jälkeen. Olisihan tuo ollut mielenkiintoista nähdä ManUn peräsimessä.
Ei mulla ole mitään liverpoolin kaltaista perinteistä brittiseuraa vastaan. Nuita öljysheikkien leikkikaluja en siedä.What? Haluat Poolille 21. mestaruuden ja mahdollisuuden voittaa quadruple ja ohittaa United kaikkien aikojen englantilaissuorituksessa?
Ok. Meitä on eri juniin. Mulle Pool on se kaikkein vaikein kestettävä. Nämä nykyisen sokeri-isukkiseurat ovat vastenmielisiä mutta urheilullisesti ihan hmv.Ei mulla ole mitään liverpoolin kaltaista perinteistä brittiseuraa vastaan. Nuita öljysheikkien leikkikaluja en siedä.
Leeds johtoon. Joten aika loppuu Burnleyllä.Burnleyllä kaksi minuuttia aikaa tasoittaa tai tippuvat.
Sama täällä. Cityn mestaruus ei oikeastaan edes näy Suomessa, kun taas Puppeleita ois joka paikka täynnä. ELI LUOJANKIITOS CITY VOITTI MESTARUUDEN, KIITOS!!Ok. Meitä on eri juniin. Mulle Pool on se kaikkein vaikein kestettävä. Nämä nykyisen sokeri-isukkiseurat ovat vastenmielisiä mutta urheilullisesti ihan hmv.
Jep. Burnely alas.Leeds johtoon. Joten aika loppuu Burnleyllä.