Mulla on vielä pari potkaisijaa jäljellä. Hö.Harmi. Rangersin puolella tässä oltiin.
Pakko olla kyllä eri mieltä. Olisi ollut upea tarina, jos Rangers olisi voittanut, mutta onhan toi aika huikee juttu Frankfurttilaisille. Isoimpia katsomolukuja vetävä ja se Barcelonan vallotus oli aika hieno juttu. Ja heidänkin edellisestä voitosta on hetki aikaa. Okei Saksan Cup muutama vuosi sitten.Tämä taas on tällainen tylsä ulospuhallus, mallia jee jee kasvoton ja luonteeton saksalainen voitti.
Siis mitä helvettiä, jonkun Skoda Cupin takia et toivo suomalaiselle jalkapalloilijalle menestystä? Aivan posketon logiikka.Pakko myöntää, että toivon saksalaisten voittoa. Sitä ei toivoisi suomalaiselle jalkapalloilijalle menestystä kesken MM-kisojen.
Joo mullekkaan ei auennut logiikka. Ja ai kauhea jos Kamara olisi voittanut ja joku suomalainen media siitä puhunut. Ei olisi voinut puhua lätkästä.Siis mitä helvettiä, jonkun Skoda Cupin takia et toivo suomalaiselle jalkapalloilijalle menestystä? Aivan posketon logiikka.
En lähtis noilla sun tykkäysperviesti-statseilla keulimaan. @Yön Kärppä vetää kumminkin ppg yli yhden. Missä kunnioitus?Siis mitä helvettiä, jonkun Skoda Cupin takia et toivo suomalaiselle jalkapalloilijalle menestystä? Aivan posketon logiikka.
Niin, tämä siis oli vain oma toive. En ala mediaa kieltämään mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Itse jääkiekkoihmisenä paljon mieluummin luen mediasta jääkiekkojuttuja kuin jalkapallojuttuja.Siis mitä helvettiä, jonkun Skoda Cupin takia et toivo suomalaiselle jalkapalloilijalle menestystä? Aivan posketon logiikka.
Miksi sun pitäisi valita? En tiedä tiedätkö, mutta useammasta aiheista voi tehdä uutisia. Nykyään internetin aikana voi tehdä myös rajattoman määrän julkasuja. Mä en vaa ymmärrä miten noi on toisiaan poissulkevia asioita.Jos mun pitää kuitenkin valita että a) suomalainen voittaa jalkapallossa pienemmän pokaalin ja media kirjoittaa siitä kesken MM-kisojen tai b) suomalainen ei voita jalkapallossa pientä pokaalia ja media keskittyy toukokuussa jääkiekon MM-kisoihin, niin mä ainakin valitsen tuon jälkimmäisen. Olenhan jääkiekkoihminen.
Frankfurtilaisille kiva juttu tietty. Täysin ulkopuoliselle taas aika hmv lopetus. Rangersin voitto olisi säväyttänyt jonkin verran. Mulle tämä johtuu siitä, että mitä jalkapalloiluun tulee, Saksa on jättiläinen ja Skotlanti pieni ja sympaattinen. Sekin auttaa, että Glasgow on mahtava kaupunki ja Frankfurt maailman toiseksi tylsin heti Seinäjoen jälkeen.Pakko olla kyllä eri mieltä. Olisi ollut upea tarina, jos Rangers olisi voittanut, mutta onhan toi aika huikee juttu Frankfurttilaisille. Isoimpia katsomolukuja vetävä ja se Barcelonan vallotus oli aika hieno juttu. Ja heidänkin edellisestä voitosta on hetki aikaa. Okei Saksan Cup muutama vuosi sitten.
Voi tietenkin, mutta ihmisillä on rajallinen aika tutustua eri uutisointiin.Miksi sun pitäisi valita? En tiedä tiedätkö, mutta useammasta aiheista voi tehdä uutisia. Nykyään internetin aikana voi tehdä myös rajattoman määrän julkasuja. Mä en vaa ymmärrä miten noi on toisiaan poissulkevia asioita.
Joo sure, mutta jos sä haluut käyttää sun aikasi lätkäjuttujen lukemiseen niin ei kai kukaan estä. Ei kai kukaan pakottaisi lukemaan Kamarasta. Mä en vaa ymmärrä ja ehkä mun ei tarttekaan. Kello kohta puol kaksi ni ciao!Voi tietenkin, mutta ihmisillä on rajallinen aika tutustua eri uutisointiin.
Hiffaan.Frankfurtilaisille kiva juttu tietty. Täysin ulkopuoliselle taas aika hmv lopetus. Rangersin voitto olisi säväyttänyt jonkin verran. Mulle tämä johtuu siitä, että mitä jalkapalloiluun tulee, Saksa on jättiläinen ja Skotlanti pieni ja sympaattinen. Sekin auttaa, että Glasgow on mahtava kaupunki ja Frankfurt maailman toiseksi tylsin heti Seinäjoen jälkeen.
Ja Ayew 0-2 kunnon häslingin jälkeen. Hienosti käynnistetty tilanne Matetalta.Kyllä Ayewin tosta voisi pihalle heittää.