Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 149 950
  • 122 417

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kamara aloittaa. Hienoa!
 

Liitteet

  • D9EF92F9-4977-4A1D-A370-589E67C018C2.jpeg
    D9EF92F9-4977-4A1D-A370-589E67C018C2.jpeg
    507,4 KB · kertaa luettu: 25

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Aika paljon punaisia naamoja Rangers-faneilla. Hoh.
 

redpecka

Jäsen

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
En silleen vuosi pari sitten olisi sanonut että John Lundstram avaa eurofinaalissa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Auka hyvän näkönen tunnelma Sevillassa . Kauniin näköistä kaikilla on sitä väriä päällä. Toivottavasti ei tule yhteydenottoja katsomassa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Aika pahasti tuli verta päästä. Ei punainen tosta mahdottomuus ole. Vaarallista pelaamista.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Frankfurtin jengissä pelaa muuten aika monta pelaaja, ketkä siirtyvät isompiin seuroihin. Kamada ja Kostoc ainakin tulee sirtymään, kun Frankfurt tarvitsee rahaa. Eli nyt olisi hyvä sauma voittaa, kun bändi on kasassa.
 

redpecka

Jäsen
Frankfurtin jengissä pelaa muuten aika monta pelaaja, ketkä siirtyvät isompiin seuroihin. Kamada ja Kostoc ainakin tulee sirtymään, kun Frankfurt tarvitsee rahaa. Eli nyt olisi hyvä sauma voittaa, kun bändi on kasassa.
Hurjan paljon paremmalta näyttää nuo saksalaiset. Eihän skotit pääse hyvä jos keskiviivan yli. Ei ole hyvä tämä, heidän kannaltaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Frankfurtin jengissä pelaa muuten aika monta pelaaja, ketkä siirtyvät isompiin seuroihin. Kamada ja Kostoc ainakin tulee sirtymään, kun Frankfurt tarvitsee rahaa. Eli nyt olisi hyvä sauma voittaa, kun bändi on kasassa.
Ndickan luulisi siirtyvän myös. Bulin parhaita toppareja tällä kaudella ja kaksi vuotta sopparia jäljellä. Ei niin yllättäen ainakin Newcastleen yhdistetty.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Hurjan paljon paremmalta näyttää nuo saksalaiset. Eihän skotit pääse hyvä jos keskiviivan yli. Ei ole hyvä tämä, heidän kannaltaan.
Mä oon ihastunut tän kevään aika Frankfurtiin. Pelaavat todella hyvää futista. Miten söivät Barcan ja West Hamin pelin oli kaunista. Mutta toimivat paremmin kun pääsivät iskemään vastaan. Nyt pitäisi vähän hallita. Ja ihan hyvä pöhinä Rangersilla on. Vähän hätää, mutta kyllä tuolla on vaaraa saksalaisten puolustuksessa.
 

redpecka

Jäsen
Mä oon ihastunut tän kevään aika Frankfurtiin. Pelaavat todella hyvää futista. Miten söivät Barcan ja West Hamin pelin oli kaunista. Mutta toimivat paremmin kun pääsivät iskemään vastaan. Nyt pitäisi vähän hallita. Ja ihan hyvä pöhinä Rangersilla on. Vähän hätää, mutta kyllä tuolla on vaaraa saksalaisten puolustuksessa.
Ai niin, Barcelonankin voittivat.

Minä toivoisin Kamaralle mestaruuden, mutta jos Frankfurt vie niin saa puolestani viedä. Hyvältä jengiltä vaikuttaa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
John Lundström muuten ratkasee tän pelin. Tekee joko maalin 80+ minuutilla tai sitten töhöilee tai tekee oman maalin. On kaikkialla kentällä tai siltä tuntuu.
 

redpecka

Jäsen
Dumari säästelee keltaisia kortteja. Varmaan tietää, että tästä tulee kuuma matsi ja ei viitti näyttää kaikkia korttejaan ekalla jaksolla. Koska punaisen jälkeen ei voi näyttää enää mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös