Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 157 807
  • 122 450

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vittu mä en kyllä pysty ymmärtämään miten joka viikko nää Viaplayn lähetykset pätkii.
Se on jännä, kun näitä viestejä on täällä usein, ja mulla ei ole pätkinyt oikeastaan koskaan. Tai siis en muista että kertaakaan olisi ollut mitään häiriötä. Katson Viaplaysta liveä melkein päivittäin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Cityn puolustus kyllä ihan sekaisin ollut koko matsin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Niinpä tietysti. 2-2. Nätti sijoitus kyllä Coufalilta.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Se on jännä, kun näitä viestejä on täällä usein, ja mulla ei ole pätkinyt oikeastaan koskaan. Tai siis en muista että kertaakaan olisi ollut mitään häiriötä. Katson Viaplaysta liveä melkein päivittäin.

Täällä sama juttu. Niitä harvoja sovelluksia, jotka ei mullakaan pätki oikeastaan koskaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hamburger SV on tekemässä melkoista "saavutusta" ja mahdollisesti sijoittumassa 2. Bundesligan neljänneksi neljättä vuotta putkeen...

Ovat tappiolla Hansa Rostockia vastaan 1-0 ja kolmossijaan vaadittaisiin näillä näkymin voitto.
Päivitystä tilanteeseen: Hampuri siirtynyt 1-2 johtoon ja olisi tällä hetkellä sittenkin nousukarsintapaikassa kiinni.

1-3. Ei jäänyt Hampuri neljättä vuotta putkeen katkeralle nelossijalle.

Rostock kaventaa heti kun jinxasin.

Hampuri voittaa 2-3. Jännäksi meni.
 
Viimeksi muokattu:

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Jäi kyllä Evertonilta pilkku saamatta. Ja sen jälkeen Brantwaithe ottaa typerän punaisen. Pitkä ilta tulossa Evertonille,
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Brentford tasoitti
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ristiriitaiset tunnelmat liittyen Evertonin mahdolliseen putoamiseen.
Paikallismatsit ovat lajin suola, mutta toisaalta Everton-fanit ovat koko futismaailman toiseksi kusipäisintä jengiä.
Vain ManU-fanit ovat vasten-/ylimielisempää porukkaa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nyt tuli kevyt pilkku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös