Olen varma että Pep olisi saanut Cityssä pirusti irti Rollesta, ei ehkä näin paljon maaleja (syvyys hyökkäyksessä, vähemmän peliaikaa) mutta olisi ollut jokin paletti johon sovittaa sekä yrittää saada vanhan herran vahvuuksista joukkueelle jotain irti.
Mä taas olen varma, että Pepin joukkueessa Ronaldo olisi pelannut sekä paljon pienemmät minuutit per peli että paljon vähemmän pelejä, koska tuolla työmäärällä ei Pepin joukkueissa pelaa kukaan. Ei ole pelannut Cityssä, Bayernia en niin seurannut, mutta ei pelannut myöskään Barcassa. Tosin tämä kaikki on aika turhaa jossittelua, sillä kuten aika nopeasti kauden alussa kävi ilmi, City ei ollut Ronaldon perässä, vaan mediassa oli rikkinäisen puhelimen kokoontumisajot.
aika harvaa muuta äijää haluat ratkaisevassa isossa pelissä puttaamaan/puskemaan sitä kuvion jälkeistä maalipaikkaa sisään.
Tätä on sanottu koko kausi. Tai ainakin itse olen sanonut: Rolle kentälle väsynyttä pakistoa vastaan vikaksi 20 minuutiksi olisi oikeasti toimiva strategia. Se vain tyssää siihen, että hän itse haluaa pelata enemmän ja kuten ollaan nähty ja kuten Keanokin kritisoi ihan vastikään, penkityksistä ja aikaisista vaihtoon kutsumisista on seurauksena ainakin vartin todella näkyvät kiukuttelut.
edelleen tää höpötys kuinka Rolle kusi tämän kauden ja muut joko paskoi housuun, rupes hakkaa tyttöystäviä tai ei saanut toteuttaa hänen takia kunnollista hyvää vanhaa pelitapaa jossa kaikille tulee kivasti paikkoja ja tekevät maaleja, on vaan schaibaa.
Tällaista kukaan ei ole sanonut missään, ei ainakaan Jatkoajassa. Ronaldon luoma ongelma on pelaajatyyppi, ei pelaaja tai sen taso itsessään. Kopissa on valtavia ongelmia, jotka kietoutuvat varmasti pitkälti sen ympärille, ettei puhalleta yhteen hiilleen. Kaikki haluaisivat pelata koko ajan ja kun baillylingardpogbat jäävät vähemmälle peliajalle, alkaa nurina ja julkinen mussutus. Ronaldoa ei ole missään vaiheessa esitetty pukukopin ongelmaksi, vaan siinä on kyse pelillisestä epäsopivuudesta.
Niin ja Greenwood nyt on aivan oma lukunsa. Valtava isku sekin.