Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 227 285
  • 123 322

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken, Chelsea
Mulla 42 pistettä ja aika monta matsia vielä pelaamatta kun benchboost käytössä ja kaikilla tuplapelit.

Itellä 37 pistettä, ei tosin oo benchboost käytössä. Se meni jo aikaisemmin. Onneks ens viikolla saa käytettyä tokan freehitin, jos vaikka vielä pääsis top100k sijoille, tällä hetkellä n.140k sijoitus.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Dodi. Tätä on sentään odotettu. Wilson ja Trippier takaisin.
 

Jeffrey

Jäsen
Brasilian Jarilta ottelun toinen ja Klubi nousee 2-1 johtoon. Valmennus tällä kertaa hienosti reagoinut pelitapahtumiin ja onnistuneilla muutoksilla peli alkanut kääntymään.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Itellä 37 pistettä, ei tosin oo benchboost käytössä. Se meni jo aikaisemmin. Onneks ens viikolla saa käytettyä tokan freehitin, jos vaikka vielä pääsis top100k sijoille, tällä hetkellä n.140k sijoitus.
Mulla ensimmäinen kausi, niin oon tyytyväinen siihen, että olen miljoonan sisällä, meni monta kuukautta ymmärtää miten tätä peliä olisi paras pelata. Ja kova nousu ollut kun huonoimmillaan olin jossain 6 miljoonan huonommalla puolella. Kiva peli.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei pal jäänyt muisteltavaa. Ärsytetty City oli juuri niin hyvä kuin pelkäsinkin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Olipa taas selkeä voitto ja vastustajan nöyryytys Cityltä vaikka alussa näytti siltä kun pelaisivat krapulassa.
 

Jeffrey

Jäsen
Pienen paineen sai vielä Ilves, paras paikka Vidjeskogille joka pääsi 16 rajalta tälläämään vapaasti volleypalloon, mutta tuloksena klassinen hutikuti ja pallo alakierteellä taaksepäin. Parempaa Klubia toisella puoliajalla, mutta loppu osin myös epäammattimaista johtoasemapelaamista.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Vai ratsastaako sittenkään. Pep kertoi ottelun jälkeen, että Dias, Walker ja Stones ulkona loppukauden. Myös Ake tuskin kuulemma pystyy pelaamaan Wolvesia vastaan, ehkä West Hamia ja Aston Villaa vastaan.

Pitävät pallon pois omalta neljännekseltä, niin eipä niitä toppareita mihinkään tarvita. Ja kaippa sen Rodrin voi laittaa toppariksi tarvittaessa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja Wycombe jatkaa ykkösliigan nousufinaaliin. MK Dons voitti tänään 1-0, mutta ensimmäisen osaottelun 2-0 riitti jatkoon.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Atletico-fanien banneri ennen illan ottelua. Vapaasti käännettynä: ”Heillä on ollut kunniakuja 120 vuotta toimittajien ja tuomarien kanssa.”
 

Liitteet

  • F5950E3D-C8D3-4D19-8F5C-DB2BB8DA8166.jpeg
    F5950E3D-C8D3-4D19-8F5C-DB2BB8DA8166.jpeg
    583,1 KB · kertaa luettu: 65

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja Wycombe jatkaa ykkösliigan nousufinaaliin. MK Dons voitti tänään 1-0, mutta ensimmäisen osaottelun 2-0 riitti jatkoon.
Tämähän muuten tarkoitti myös sitä, että Akinfenwa pääsee pelaamaan uransa viimeisen ottelun 40-vuotiaana Wembleyllä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tänään 21:45 muuten toinen osaottelu ykkösliigan nousukarsinnan semifinaaleista edessä myös Sheffield Wednesdayllä ja Sunderlandilla. Sunderland johtaa ensimmäisen ottelun jälkeen 1-0. Komeat tifot olivat myös saaneet esille Sunderlandissa edellisessä ottelussa.
 

Liitteet

  • E74ACE30-D7A2-4BEA-B5B6-7F2E0553D4AA.jpeg
    E74ACE30-D7A2-4BEA-B5B6-7F2E0553D4AA.jpeg
    161,3 KB · kertaa luettu: 53
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään 21:45 muuten toinen osaottelu ykkösliigan nousukarsinnan semifinaaleista edessä myös Sheffield Wednesdayllä ja Sunderlandilla. Sunderland johtaa ensimmäisen ottelun jälkeen 1-0. Komeat tifot olivat myös saaneet esille Sunderlandissa edellisessä ottelussa.

Sunderland-dokkarin Netflixiltä pariin kertaan katsoneena iloitsen heidän pääsystään Wembleylle nousukarsinnan finaaliin. Jotenkin onnistuivat äsken yliajalla tasoittamaan umpiväsyneinä lopputulokseksi 1-1. Suuria tunteita varmasti tällä hetkellä Sunderlandissa!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kaksi parasta. Ilman rollea ja de geaa oltaisiin putoamassa sarjasta
Äh. Vain, jos ketään ei laitettaisi tilalle ja pelattaisiin joka matsi yhdeksällä kenttäpelaajalla ja ilman maalivahtia. Ei viime kaudella ollut Ronaldoa ja Henderson pelasi paljon. Hendersonin pelaamista otteluista hävittiin vain yksi ja pelattiin kahdesti tasan. Kukaan ei kiistä, etteikö Ronaldo olisi edelleen maailmanluokkaa viimeistelijänä, mutta se on ainoa asia jossa hänestä on hyötyä. Okei, iso asiahan se on, mutta edelleen; Unitedilla ei ollut mitään hätää viimeistelyssä, vaan vain paikkojen luonnissa. Tällä kaudella molemmat ovat olleet heikkoja. Ronaldo oli jo Juvessa ja on nyt myös Unitedissa yksi iso tekijä sille, että muiden pelaajien xG putoaa dramaattisesti. Eli kyseessä on laadukas mutta epäsopiva pelaaja.
 

Beardsley78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle, Dodgers
Äh. Vain, jos ketään ei laitettaisi tilalle ja pelattaisiin joka matsi yhdeksällä kenttäpelaajalla ja ilman maalivahtia. Ei viime kaudella ollut Ronaldoa ja Henderson pelasi paljon. Hendersonin pelaamista otteluista hävittiin vain yksi ja pelattiin kahdesti tasan. Kukaan ei kiistä, etteikö Ronaldo olisi edelleen maailmanluokkaa viimeistelijänä, mutta se on ainoa asia jossa hänestä on hyötyä. Okei, iso asiahan se on, mutta edelleen; Unitedilla ei ollut mitään hätää viimeistelyssä, vaan vain paikkojen luonnissa. Tällä kaudella molemmat ovat olleet heikkoja. Ronaldo oli jo Juvessa ja on nyt myös Unitedissa yksi iso tekijä sille, että muiden pelaajien xG putoaa dramaattisesti. Eli kyseessä on laadukas mutta epäsopiva pelaaja.
Juvenkin osalta on huomioitavaa että vuosia nyt koitettu etsiä aktiivisempaa pelitapaa ja valmentajaa siihen, ja nyt taas lähtöruudussa vanhan valkun kanssa. Eli siellä ei ole ollut myöskään mitään valmista jonka Rolle laittanut rikki.

Olen varma että Pep olisi saanut Cityssä pirusti irti Rollesta, ei ehkä näin paljon maaleja (syvyys hyökkäyksessä, vähemmän peliaikaa) mutta olisi ollut jokin paletti johon sovittaa sekä yrittää saada vanhan herran vahvuuksista joukkueelle jotain irti. Missään nimessä ei vuonna 2022 pitäisi pelata yksin kärjessä, mutta aika harvaa muuta äijää haluat ratkaisevassa isossa pelissä puttaamaan/puskemaan sitä kuvion jälkeistä maalipaikkaa sisään.

Mulla ei mitään ongelmaa jos uusi koutsi sanoo suoraan ettei käyttöä, mutta edelleen tää höpötys kuinka Rolle kusi tämän kauden ja muut joko paskoi housuun, rupes hakkaa tyttöystäviä tai ei saanut toteuttaa hänen takia kunnollista hyvää vanhaa pelitapaa jossa kaikille tulee kivasti paikkoja ja tekevät maaleja, on vaan schaibaa. Kun jo aikalailla näistä kopin syöpäläisistä tiedetään, ja Rollen diiva maine niin kuinkahan vaikeaa on ollut leimata herra syöväksi jos on edes yrittänyt muutamalle spedeilijälle kokemuksella ärähtää että wtf jätkät. Siis kapun hommahan se olis mutta se on sellainen veltto vehje :).
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Olen varma että Pep olisi saanut Cityssä pirusti irti Rollesta, ei ehkä näin paljon maaleja (syvyys hyökkäyksessä, vähemmän peliaikaa) mutta olisi ollut jokin paletti johon sovittaa sekä yrittää saada vanhan herran vahvuuksista joukkueelle jotain irti.
Mä taas olen varma, että Pepin joukkueessa Ronaldo olisi pelannut sekä paljon pienemmät minuutit per peli että paljon vähemmän pelejä, koska tuolla työmäärällä ei Pepin joukkueissa pelaa kukaan. Ei ole pelannut Cityssä, Bayernia en niin seurannut, mutta ei pelannut myöskään Barcassa. Tosin tämä kaikki on aika turhaa jossittelua, sillä kuten aika nopeasti kauden alussa kävi ilmi, City ei ollut Ronaldon perässä, vaan mediassa oli rikkinäisen puhelimen kokoontumisajot.

aika harvaa muuta äijää haluat ratkaisevassa isossa pelissä puttaamaan/puskemaan sitä kuvion jälkeistä maalipaikkaa sisään.
Tätä on sanottu koko kausi. Tai ainakin itse olen sanonut: Rolle kentälle väsynyttä pakistoa vastaan vikaksi 20 minuutiksi olisi oikeasti toimiva strategia. Se vain tyssää siihen, että hän itse haluaa pelata enemmän ja kuten ollaan nähty ja kuten Keanokin kritisoi ihan vastikään, penkityksistä ja aikaisista vaihtoon kutsumisista on seurauksena ainakin vartin todella näkyvät kiukuttelut.

edelleen tää höpötys kuinka Rolle kusi tämän kauden ja muut joko paskoi housuun, rupes hakkaa tyttöystäviä tai ei saanut toteuttaa hänen takia kunnollista hyvää vanhaa pelitapaa jossa kaikille tulee kivasti paikkoja ja tekevät maaleja, on vaan schaibaa.
Tällaista kukaan ei ole sanonut missään, ei ainakaan Jatkoajassa. Ronaldon luoma ongelma on pelaajatyyppi, ei pelaaja tai sen taso itsessään. Kopissa on valtavia ongelmia, jotka kietoutuvat varmasti pitkälti sen ympärille, ettei puhalleta yhteen hiilleen. Kaikki haluaisivat pelata koko ajan ja kun baillylingardpogbat jäävät vähemmälle peliajalle, alkaa nurina ja julkinen mussutus. Ronaldoa ei ole missään vaiheessa esitetty pukukopin ongelmaksi, vaan siinä on kyse pelillisestä epäsopivuudesta.

Niin ja Greenwood nyt on aivan oma lukunsa. Valtava isku sekin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ähihi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös