Ei ollut vielä 73 minuutin kohdalla.Kyllä näyttäisi käytävillä olevan ruuhkaa poispäin.
Yksi läski oli matkalla luultavasti vessaan.
Ei ollut vielä 73 minuutin kohdalla.Kyllä näyttäisi käytävillä olevan ruuhkaa poispäin.
Ei ollut vielä 73 minuutin kohdalla.
Yksi läski oli matkalla luultavasti vessaan.
Niin ja kyllähän tällaista videomateriaalia tuli aika paljonkin eetteriin.Oli siellä soihdutusta, lakanaa ja jotain muuta asiaan kuuluvaa,
Jaahas, tulin just tankkaamasta. Mitäs oon missannut.
Ruoholahden Nesteen kylmäasemalla 95e 2,119€.
Musta tuntuu että jokaisen Forestin matsin mitä nähnyt tällä kaudella, niin aina nuo asut olleet päällä.On muuten rumat peliasut Nottinghamilla. Jos pelattais niin sanotulla "talvipallolla" niin olis vaikea erottaa potkiiko miestä vai palloa.
Sen verta hyvin Forest pelannut syys-lokakuusta asti, että turhaan sitä paitaa vaihtamaan.Musta tuntuu että jokaisen Forestin matsin mitä nähnyt tällä kaudella, niin aina nuo asut olleet päällä.
Spence on mun märkä päiväuni Unitedin oikealle laidalle.Garnerin lisäksi Forestilta kannattaa ottaa seurantaan oikean laidan Spence ja Johnson. Molemmat pelaavat varmasti pääsarjatasolla ensi kaudella riippumatta nouseeko Nottingham/Boro (Spence lainalla Borosta).
Tuota Spencea on viety viimeiset 6kk Arsenalista lähtien varmaan melkein jokaiseen Valioliiga seuraan.Spence on mun märkä päiväuni Unitedin oikealle laidalle.
Ei mikään ihme.Tuota Spencea on viety viimeiset 6kk Arsenalista lähtien varmaan melkein jokaiseen Valioliiga seuraan.
Juu ei, ja siirtynee johonkin valioliiga seuraan jos Forest ei nouse.Ei mikään ihme.