Mulla 42 pistettä ja aika monta matsia vielä pelaamatta kun benchboost käytössä ja kaikilla tuplapelit.FPL:ssä tulossa ihan tykkipisteet, tällä hetkellä kasassa 18 pistettä. Cancelolle tulossa parhaat pisteet, muut menee 0-2 välillä.
Mulla 42 pistettä ja aika monta matsia vielä pelaamatta kun benchboost käytössä ja kaikilla tuplapelit.
Mulla ensimmäinen kausi, niin oon tyytyväinen siihen, että olen miljoonan sisällä, meni monta kuukautta ymmärtää miten tätä peliä olisi paras pelata. Ja kova nousu ollut kun huonoimmillaan olin jossain 6 miljoonan huonommalla puolella. Kiva peli.Itellä 37 pistettä, ei tosin oo benchboost käytössä. Se meni jo aikaisemmin. Onneks ens viikolla saa käytettyä tokan freehitin, jos vaikka vielä pääsis top100k sijoille, tällä hetkellä n.140k sijoitus.
Ei pal jäänyt muisteltavaa. Ärsytetty City oli juuri niin hyvä kuin pelkäsinkin.
City näemmä ratsastaa mestaruuteen.
Vai ratsastaako sittenkään. Pep kertoi ottelun jälkeen, että Dias, Walker ja Stones ulkona loppukauden. Myös Ake tuskin kuulemma pystyy pelaamaan Wolvesia vastaan, ehkä West Hamia ja Aston Villaa vastaan.
Tämähän muuten tarkoitti myös sitä, että Akinfenwa pääsee pelaamaan uransa viimeisen ottelun 40-vuotiaana Wembleyllä.Ja Wycombe jatkaa ykkösliigan nousufinaaliin. MK Dons voitti tänään 1-0, mutta ensimmäisen osaottelun 2-0 riitti jatkoon.
Siitä vielä pelinjälkeistä haastattelua, hieno mies.Tämähän muuten tarkoitti myös sitä, että Akinfenwa pääsee pelaamaan uransa viimeisen ottelun 40-vuotiaana Wembleyllä.
Tänään 21:45 muuten toinen osaottelu ykkösliigan nousukarsinnan semifinaaleista edessä myös Sheffield Wednesdayllä ja Sunderlandilla. Sunderland johtaa ensimmäisen ottelun jälkeen 1-0. Komeat tifot olivat myös saaneet esille Sunderlandissa edellisessä ottelussa.
Kaksi parasta. Ilman rollea ja de geaa oltaisiin putoamassa sarjastaJa siis tuossahan on ideaa, kaksi joukkueen kalleinta pelaajaa pitää luonnollisesti jättää joukkueeseen.
Äh. Vain, jos ketään ei laitettaisi tilalle ja pelattaisiin joka matsi yhdeksällä kenttäpelaajalla ja ilman maalivahtia. Ei viime kaudella ollut Ronaldoa ja Henderson pelasi paljon. Hendersonin pelaamista otteluista hävittiin vain yksi ja pelattiin kahdesti tasan. Kukaan ei kiistä, etteikö Ronaldo olisi edelleen maailmanluokkaa viimeistelijänä, mutta se on ainoa asia jossa hänestä on hyötyä. Okei, iso asiahan se on, mutta edelleen; Unitedilla ei ollut mitään hätää viimeistelyssä, vaan vain paikkojen luonnissa. Tällä kaudella molemmat ovat olleet heikkoja. Ronaldo oli jo Juvessa ja on nyt myös Unitedissa yksi iso tekijä sille, että muiden pelaajien xG putoaa dramaattisesti. Eli kyseessä on laadukas mutta epäsopiva pelaaja.Kaksi parasta. Ilman rollea ja de geaa oltaisiin putoamassa sarjasta
Juvenkin osalta on huomioitavaa että vuosia nyt koitettu etsiä aktiivisempaa pelitapaa ja valmentajaa siihen, ja nyt taas lähtöruudussa vanhan valkun kanssa. Eli siellä ei ole ollut myöskään mitään valmista jonka Rolle laittanut rikki.Äh. Vain, jos ketään ei laitettaisi tilalle ja pelattaisiin joka matsi yhdeksällä kenttäpelaajalla ja ilman maalivahtia. Ei viime kaudella ollut Ronaldoa ja Henderson pelasi paljon. Hendersonin pelaamista otteluista hävittiin vain yksi ja pelattiin kahdesti tasan. Kukaan ei kiistä, etteikö Ronaldo olisi edelleen maailmanluokkaa viimeistelijänä, mutta se on ainoa asia jossa hänestä on hyötyä. Okei, iso asiahan se on, mutta edelleen; Unitedilla ei ollut mitään hätää viimeistelyssä, vaan vain paikkojen luonnissa. Tällä kaudella molemmat ovat olleet heikkoja. Ronaldo oli jo Juvessa ja on nyt myös Unitedissa yksi iso tekijä sille, että muiden pelaajien xG putoaa dramaattisesti. Eli kyseessä on laadukas mutta epäsopiva pelaaja.