Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 293 883
  • 123 818

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Viaplayn lähetyksissä taitaa olla isoin ongelma siinä, etteivät käytä kovin suurta puskuria live-lähetyksessä, eli viive on mahdollisimman lyhyt todelliseen...

Leeds ei päästänyt kuin yhden maalin, on tapahtunut huomattavaa kehitystä. Tilastojen perusteella ovat olleet myös paljon aktiivisempi osapuoli maalintekoyrityksissä.
Ei ollut huono matsi ollenkaan Leedsiltä. Kyllä siellä tilaa oli välillä liikaa puolustuksessa, mutta se oli odotettavaa. Leicester vähän varkain vei voiton lopulta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ja helmikuun parhaaksi pelaajaksi ehdolla oleva Ryan Fraser tekee 1-0 Newcastlelle. Murphy karkasi ja nosti veskan yli tolppaan josta Fraser teki.
 

Kaspar11

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Pittsburgh Penguins
Joku varmaan seuraa Norwich-Brentford matsia? Maailman huonoin selostaja ikinä missään mainitsi juuri Chelsea pelissä, että Eriksen avauksessa. Kiinnostaisi pikku raportti, miltä pelinsä näyttää.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Eriksenin kulmasta 0-1 Brentfordille. Norwichin lievää hallintaa ollu muuten.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Joku varmaan seuraa Norwich-Brentford matsia? Maailman huonoin selostaja ikinä missään mainitsi juuri Chelsea pelissä, että Eriksen avauksessa. Kiinnostaisi pikku raportti, miltä pelinsä näyttää.
Nythän tuo on heränny pistämään nättejä pitkiä passeja.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Chelsean vieraskannattajat laulaneet tänään Abramovitsin nimeä minuutin hiljaisuuden aikana. Minuutin hiljaisuuden joka on joka matsissa Ukrainan sodan takia.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Chelsean vieraskannattajat laulaneet tänään Abramovitsin nimeä minuutin hiljaisuuden aikana. Minuutin hiljaisuuden joka on joka matsissa Ukrainan sodan takia.

Ei ainakaan lähetyksessä kuulunut mun mielestä mitään, koska Turf Moorilla taputettiin minuutin ajan.

Itse pelissä, Chelsea piti palloa 79% ja oli ihan paska sen kanssa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ei ainakaan lähetyksessä kuulunut mun mielestä mitään, koska Turf Moorilla taputettiin minuutin ajan.

Itse pelissä, Chelsea piti palloa 79% ja oli ihan paska sen kanssa.
Twitteristä bongasin stadikalta katsomon vierestä klippiä. Ja siis tosiaan taputuksen päälle lauloivat tms. Mutta se siitä, idiootteja on kaikkialla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös