Linkki: https://twitter.com/jussipekkaolavi/status/1512092971415523339?s=21&t=NPmIEz3AKcGHyUZ5GU65AA
Ihan hienon maali Honka teki tuossa ekalla puolikkaalla. Pelihän on ollut täydellistä dominanssia ja Honka johtaa 3-0.
Aina oon ollut sitä mieltä, että tuodakseen jotain lisäarvoa selostajan pitäisi olla paikan päällä, koska ei mulle tarvitse kenenkään kertoa sitä minkä itsekin näen.Lahden kotiottelussa Vaasassa melko erikoinen tilanne kun ilmeisemmin tuomari näytti suoraa punaista korttia hidastusten aikana. Taisi mennä selostajalta ja myös itseltä ohi tuo, ennen kun tilastoista osasi katsoa.
Aina oon ollut sitä mieltä, että tuodakseen jotain lisäarvoa selostajan pitäisi olla paikan päällä, koska ei mulle tarvitse kenenkään kertoa sitä minkä itsekin näen.
Musta Vepsun hyökkäys on ollut sen vahvuus maalivahdin lisäksi. Se on nousijaksi laaja ja ihan potentiaalinen. Puolustus on edelleen se suuri kysymysmerkki. Oulu sitä jo haavoitti. Lahdesta tänään siihen ei ole ollut. Mutta hyvä joka tapauksessa, että Vepsu ei ole ihan heittipussi kuten KTP viime vuonna. Säilyminen on mahdollista kun HIFK ainakin sekoilee.Täytyy myöntää, että Vepsu on ollut erittäin hyvä joukkue tänään. Vepsun hyökkäystä moitittiin huonoksi ennen kauden alkua.
Täytyy myöntää, että Vepsu on ollut erittäin hyvä joukkue tänään. Vepsun hyökkäystä moitittiin huonoksi ennen kauden alkua.
Itselle kanssa se sarjan viihdyttävin pelaaja. Kohta laitetaan sitten lisää kakkaa housuun Everton - ManU.ASM on edelleenkin helvetin viihdyttävä pelaaja. Toki ei välttämättä valmentajan unelma pelaaja, mutta helvetin viihdyttävää katsoa, kun ei pelaa ns. omassa jengissä.