Burnley on voittanut viimeksi lokakuun lopussa. Newcastle ei ole hävinnyt peliäkään Woodin tultua joukkueeseen tai edes tämän vuoden puolella.Ja Burnley johtaa Brightonia 2-0. Weghorst 1+1. Weghorstilla nyt 3,5 valioliigaotteluun tehot 1+2. "Puolet arvokkaampi" Chris Wood on tehnyt tällä kaudella tehot 3+0 22 ottelussa.
Tämä Weghorst oli ainakin Liverpoolia vastaan todella hyvä. Vaikuttaa erinomaiselta hankinnalta, koska pystyy pelaamaan jalallakin.Ja Burnley johtaa Brightonia 2-0. Weghorst 1+1. Weghorstilla nyt 3,5 valioliigaotteluun tehot 1+2. "Puolet arvokkaampi" Chris Wood on tehnyt tällä kaudella tehot 3+0 22 ottelussa.
Ja siis. Mä olisin ottanut Weghorstin Woodia ennen Newcastleen kymmenen kertaa kymmenestä.Burnley on voittanut viimeksi lokakuun lopussa. Newcastle ei ole hävinnyt peliäkään Woodin tultua joukkueeseen tai edes tämän vuoden puolella.
Ei ihan auennut millä tavalla tuo liittyy siihen, että Burnley teki erinomaisia liikkeitä tammikuun siirtoikkunassa. Parempi hyökkääjä joukkueeseen ja 16 miljoonan väliraha. Itse asiassa tuo olisi todennäköisesti ollut Burnleylta hyvä liike, vaikka miesten hintalaput olisivat olleet toisin päin. Nyt ihan fantastista työtä seuran urheilujohdolta.Burnley on voittanut viimeksi lokakuun lopussa. Newcastle ei ole hävinnyt peliäkään Woodin tultua joukkueeseen tai edes tämän vuoden puolella.
Vaikeaa on.Miltäs se Poolin peli näyttää? Ensimmäinen ohimatsi noin viiteen vuoteen menossa.
Oli siinä heti alussa Tsimikaksella takatolpalla hyvä paikka Salahin tarjoilusta. Ja muutama muukin.Vaikeaa on.
Tehotonta pyörittelyä alueen ulkopuolella.
Norwichilla parhaat maalipaikat tai oikeastaan Poolilla ei ollut yhtään paikkaa.
Oli muuten komea tuo Weghorstin maali.Ei ihan auennut millä tavalla tuo liittyy siihen, että Burnley teki erinomaisia liikkeitä tammikuun siirtoikkunassa. Parempi hyökkääjä joukkueeseen ja 16 miljoonan väliraha. Itse asiassa tuo olisi todennäköisesti ollut Burnleylta hyvä liike, vaikka miesten hintalaput olisivat olleet toisin päin. Nyt ihan fantastista työtä seuran urheilujohdolta.
No on siellä nyt ollut muutamia paikkoja Poolilakin. Esim. Tsimikasilla kaksi hyvää paikkaa.Poolilla ei ollut yhtään paikkaa.