Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 298 255
  • 123 822

Barney

Jäsen
Hyvän Burnley-ottelun jälkeen kun on katsonut taas tänään tuota Shaw'n touhua niin alan ymmärtää, minkä takia huhujen mukaan Rangnick haluaisi myös uuden vasemman laitapuolustajan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hyvän Burnley-ottelun jälkeen kun on katsonut taas tänään tuota Shaw'n touhua niin alan ymmärtää, minkä takia huhujen mukaan Rangnick haluaisi myös uuden vasemman laitapuolustajan.
Mun mielestäni Shaw on pelannut hyvin, tässäkin pelissä, vaikka tuolta voi muutaman huonon ratkaisun highlightatakin. Ongelma on, että joutuu sammuttelemaan Maguiren roskispaloja aivan liikaa.

Itse nostaisin ongelmaksi McT:n pelaamisen linjan edessä. Todella saamatonta työskentelyä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ja ihan noin ei voi Maguire enää koskaan päästää hyökkääjää ohitseen. Pelaa ihan huopatossutehdaspeliä. Mitäköhän lie tapahtunut..?
 

Barney

Jäsen
United voisi myös vaihtaa vähän tuoreita jalkoja tuonne hyökkäykseen. Todella onnetonta on palloton liike tällä hetkellä.
 

EP34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Outis
Tuli mieleen studiopeli jossa Keke ja Pasi nauravat ei siellä ollut kun 5 ukkoa paitsiossa ja kun uudelleen katsottiin oli vain 6 :D
 

Barney

Jäsen
Jos ei tämän ottelun jälkeen ole tiistaina topparipari Varane-Lindelöf, niin olen sanaton. En ole pysynyt enää laskuissa mukana Maguiren virheiden osalta.
 

Barney

Jäsen
Ollaan puolustussuuntaan ihan kusessa ja Ralf vaihtaa Elangan keskikentälle McTominayn tilalle. Mä tykkään tästä jätkästä. Mitään vitun Sotonia vastaan ei käydä tasuriin tyytymään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sori mutta mä en kestä tuota Dalotia. Kelvoton pelaaja ollut viimeiset ajat. Täydellinen vaaratekijä omaan päähän ja aivan turha hyökkäyspäässä.
 

Barney

Jäsen
Rashford on ollut ihan paska tänään, mutta ei voi ottaa vaihtoonkaan, kun jonkun pitää käydä taas lisäajalla tekemässä voittomaali.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ehkä helpompaa luetella hyvin pelanneet: Sancho, Pogba, (Bruno ja Varane).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös