Ronaldolle kävi Portugalin paidassa kerran ettei päässyt edes vetää. Hah! En muista koska ja ketä vastaan. Starat haluaa kato olla siinä kun 7 miljardia silmäparia kattoo sua. Siinä on parempi tukka olla hyvin.Outoa, että Egypti säästeli Salahia rankuissa, ite laittaisin varmimman ekana.
Liverpool ainaski voittaa kun finaalissa vastakkain Salah ja Mane :D
Staroja molemmat. En kattonut matsia kun tässä on näitä Copaksia koko ilta tullut. Bilbao kiusaa taas Realia...En kyl vertais Mo:ta Honaldoon :D
Oikeassa olet, että ainakin Veikkaus-TV:ssä kamera kuvas aika paljon Mo:ta.
Mä Poolin miehenä olen jo voittanut, mutta mieluummin haluan Salahille voiton :DStaroja molemmat. En kattonut matsia kun tässä on näitä Copaksia koko ilta tullut. Bilbao kiusaa taas Realia...
Afrikan finaalin voisi tsiigata. Senegalin Leijonat voittaa!
Mä Poolin miehenä olen jo hävinnyt. Toivoin ennen kisoja että Senegal ja Egypti jää alkusarjaan. Salah on pelannut satamiljoonaa ylimääräistä minuuttia.Mä Poolin miehenä olen jo voittanut, mutta mieluummin haluan Salahille voiton :D
Nyt pelataan tilipussin suuruden puolesta.Voisiko tuosta Pogban hiustyylistä ennustella, että nyt on laitettu työhaalarit niskaan? Mulla on vahva fiilis, että Pogba tulee olemaan tämän kevään aikana Unitedin paras pelaaja. Katsotaan osunko oikeaan.
Joku vaikutus voi olla myös sillä, että erinomaista box-to-box keskikenttäpelaajaa ei peluuteta enää väkisin keskikentän pohjalla.Nyt pelataan tilipussin suuruden puolesta.
KatchiiingNyt pelataan tilipussin suuruden puolesta.
On kyllä hienoa pelaamista Pogballa. Nyt hieno katko, eikä tainnut olla ensimmäinen. Hyvin tekee isolla säteellä itseään pelattavaksi.Joku vaikutus voi olla myös sillä, että erinomaista box-to-box keskikenttäpelaajaa ei peluuteta enää väkisin keskikentän pohjalla.
Hyvin on liikutettu palloa ja hyökkäyslinjassa useita hyviä juoksuja. Näyttää ihan futikselta.Onhan tuo Unitedin peli aika kaunista tällä hetkellä. Shaw alkaa heräilemään, Dalot on hyvä ylöspäin ja keskikentällä kaksikko Bruno-Pogba on ihan seksiä.