Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 135 639
  • 122 215

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Lampteyn mentyä vaihtoon on Brighton ollut aika vaisu. Toki bensakin voi olla lopussa. Tai no Cucurellan laidalta pari nousua, mutta March ei kauheasti tuo lisää. Lamptey oli kyllä hyvä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jotenkin tuntuu, että Kane ja myös Spurs näyttää ensimmäistä kertaa koko kaudella (itse näkemäni ottelut) todella vaaralliselta kokoajan. Paketti hyvin kasassa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Miten mulla mielikuva että Skipp ollut Conten aikana oikein hyvä?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Jotenkin tuntuu, että Kane ja myös Spurs näyttää ensimmäistä kertaa koko kaudella (itse näkemäni ottelut) todella vaaralliselta kokoajan. Paketti hyvin kasassa.
Pakko kompata. Parasta Spursia tällä kaudella. Pakko ihmetellä tuota Lestön erikoistilanne puolustamista, ei nyt ihan mene putkeen .
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Miten mulla mielikuva että Skipp ollut Conten aikana oikein hyvä?
Näyttänyt omaan silmäänkin paremmalta viime aikoina. Kyllähän Höjberg - Skipp on ihan kiva kaksikko keskikentällä ja jos tohon luovan pelaajan saisi kolmanneksi niin ihan kivalta se näyttää.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mutta joo Lestön peli näyttää juuri siltä että Lestö ei oo hetkeen treenannut ja kukaan ei oo pelin ytimessä.
 

Bread Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kookoo ja Hull City
Unelma-alku Hullille Honeyman maalaa 1-0 Blackburnia vastaan. Stadion on kyllä aivan liekeissä aikaisempaan nähden.
 

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Jotenkin tuntuu, että Kane ja myös Spurs näyttää ensimmäistä kertaa koko kaudella (itse näkemäni ottelut) todella vaaralliselta kokoajan. Paketti hyvin kasassa.

Etpä ole väärässä. Pelillisesti kyllä ylivoimaisesti parasta peliä. Onko sitten myös Leicesterin huonoutta?
Miten mulla mielikuva että Skipp ollut Conten aikana oikein hyvä?
Skipp ollut loistava tuossa Conten systeemissä kuten myös Winks.

Jaaha voi vittu. Leicester johtoon…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös