Kyllä hän tai Webster joka oli kyllä erittäin hyvä maalin lisäksi.Pelin paras pelaaja.
Kyllä hän tai Webster joka oli kyllä erittäin hyvä maalin lisäksi.Pelin paras pelaaja.
Otan ilolla vastaan.
Pakko kompata. Parasta Spursia tällä kaudella. Pakko ihmetellä tuota Lestön erikoistilanne puolustamista, ei nyt ihan mene putkeen .Jotenkin tuntuu, että Kane ja myös Spurs näyttää ensimmäistä kertaa koko kaudella (itse näkemäni ottelut) todella vaaralliselta kokoajan. Paketti hyvin kasassa.
Näyttänyt omaan silmäänkin paremmalta viime aikoina. Kyllähän Höjberg - Skipp on ihan kiva kaksikko keskikentällä ja jos tohon luovan pelaajan saisi kolmanneksi niin ihan kivalta se näyttää.Miten mulla mielikuva että Skipp ollut Conten aikana oikein hyvä?
8 minuutissa saa jo kivan ihan humalan.Tssshh sanoi kaljatölkki.
Jotenkin tuntuu, että Kane ja myös Spurs näyttää ensimmäistä kertaa koko kaudella (itse näkemäni ottelut) todella vaaralliselta kokoajan. Paketti hyvin kasassa.
Skipp ollut loistava tuossa Conten systeemissä kuten myös Winks.Miten mulla mielikuva että Skipp ollut Conten aikana oikein hyvä?
Tssshh sanoi kaljatölkki.