Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 137 760
  • 122 227

Barney

Jäsen
Kiva katsoa tuota Cityn erinomaista prässäämistä, kun Unitedin pelejä katsellessa saa aina vain nähdä kuinka vastustaja päästetään ihan ilmaiseksi omista pois.

Rahaa on ollut Pepillä käytettävänä paljon, mutta onhan sitä käytetty myös järkevästi verrattuna moneen kilpailijaan. Floppeja ei ole hankittu oikeastaan ollenkaan ja kaikki pelaajat ovat sopeutuneet tuohon pelitapaan. City on pelannut jo monen vuoden ajan maailman parasta jalkapalloa eikä tämäkään kausi näytä tuovan siihen muutosta.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
On tuo Cityn avauskokoonpano maksanut taas kerran yli puoli miljardia, vaikka Foden on oma kasvatti (kuulemma. En pysty tarkistamaan, koska olen baarissa). Kai tuollaisella rahankäytöllä pitää menestyäkin.
En tiedä tarkkoja summia mitä kukakin laittanut, mutta Manu sanoo moi.

Kyllä, nykyjalkapallossa varsinkin ja siis jo vuosikymmeniä ainakin, rahalla on ostettu voittoja ja saatu parhaat pelaajat jengiin ostamalla ja palkkaa maksamalla. Se, että jollain pelaa 2 "omaa pelaajaa" ja jollain toisella 1, ei muuta sitä tosiasiaa. Mun mielestä tää "ostojoukkue" homma on väsynyt jäänne jostain historiasta.

Toki kannattajille aina mukavaa, että jokunen oma poikakin pelaa kentällä, mutta lähtökohtaisesti kaikki huippujoukkueet on ostojengejä nyt ja varsinkin tulevaisuudessa.

Edit: Tässä jotain joukkueen panostuksista ja City ei ole tällä hetkellä ykkösenä, toki varmaan on laittanut aiemmin enemmän rahaa.


Tässä 5 vuodelta. City ykkösenä ja Manu kakkosena.

 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kohtuu nätti vastaantulo Edersonilta, kun Lukakulle tuli hyvä murtava pystysyöttö ja pääsi kokeilemaan.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Oli muuten erinomainen pelinlunu Edersonilta tuossa Lukakun läpiajossa. Sijoittui juuri oikeaan kohtan.
 

Barney

Jäsen
Paitsio pelasti (toistaiseksi) Alonson ulosajolta. Nyt hereillä Tuchel.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Enää 4 minuuttia kun Chelsea jaksaisi, niin Alonso vaihtoon ja mun FPL jengille clean sheet Alonsosta, kiitos.
 

Barney

Jäsen
Tajusin muuten juuri, että myös LeBron James of soccer on kentällä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kyllähän ryhmitystäkin voi muokata ja siirtyä neljän linjaan. Jorginho keskikentälle. Tekisi varmaan muutenkin hyvää, että Chelsealla olisi mahdollisuus päästä Cityn prässin läpi. Aika hankalaa se on nyt.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Hyvin kyllä pelaa Chelseakin nyt, varsinkin kun selkeitä puutteita varsinkin laidalla (laidolla). Rudiger on kultaakin kalliimpi pelaaja Chelsealla, itse maksaisin juuri sen mitä pyytää vaikka sitten lyhyemmällä sopparilla.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Hyvin kyllä pelaa Chelseakin nyt, varsinkin kun selkeitä puutteita varsinkin laidalla (laidolla). Rudiger on kultaakin kalliimpi pelaaja Chelsealla, itse maksaisin juuri sen mitä pyytää vaikka sitten lyhyemmällä sopparilla.

Neljä vuotta taitaa olla pyyntö ja Timppa tulee kentälle kuin tilauksesta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös