Jalkapallo – liveseuranta

• 6 593 699
  • 128 694

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kohtuu nätti vastaantulo Edersonilta, kun Lukakulle tuli hyvä murtava pystysyöttö ja pääsi kokeilemaan.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Oli muuten erinomainen pelinlunu Edersonilta tuossa Lukakun läpiajossa. Sijoittui juuri oikeaan kohtan.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Paitsio pelasti (toistaiseksi) Alonson ulosajolta. Nyt hereillä Tuchel.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Enää 4 minuuttia kun Chelsea jaksaisi, niin Alonso vaihtoon ja mun FPL jengille clean sheet Alonsosta, kiitos.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Tajusin muuten juuri, että myös LeBron James of soccer on kentällä.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kyllähän ryhmitystäkin voi muokata ja siirtyä neljän linjaan. Jorginho keskikentälle. Tekisi varmaan muutenkin hyvää, että Chelsealla olisi mahdollisuus päästä Cityn prässin läpi. Aika hankalaa se on nyt.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Hyvin kyllä pelaa Chelseakin nyt, varsinkin kun selkeitä puutteita varsinkin laidalla (laidolla). Rudiger on kultaakin kalliimpi pelaaja Chelsealla, itse maksaisin juuri sen mitä pyytää vaikka sitten lyhyemmällä sopparilla.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Hyvin kyllä pelaa Chelseakin nyt, varsinkin kun selkeitä puutteita varsinkin laidalla (laidolla). Rudiger on kultaakin kalliimpi pelaaja Chelsealla, itse maksaisin juuri sen mitä pyytää vaikka sitten lyhyemmällä sopparilla.

Neljä vuotta taitaa olla pyyntö ja Timppa tulee kentälle kuin tilauksesta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
En usko. Oli kyllä hyvä viimeistely. Kepa pelannut hyvin Tuchelin alaisuudessa. Kelpaiskohan se jollekkin kesällä?

Hidastuksessa näkyi, että Kepa otti juuri laukauksen aikaan askeleen väärään suuntaan ja peli oli menetetty.

Itse arvelen,että Mendy ois torjunu

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy