Sinänsä aika koomista, että tämä on kolmas AFCON-peli jonka katson ja olen nähnyt maaleja kokonaiset nolla.Joo ei tämä mitään jalkapallon juhlaa ole ollut. Onneksi tästä siirrytään suoraan pilkuille ettei tarvitse katsoa vielä jatkoaikaa.
Eikös tässä finaalissa ole jatkot?Joo ei tämä mitään jalkapallon juhlaa ole ollut. Onneksi tästä siirrytään suoraan pilkuille ettei tarvitse katsoa vielä jatkoaikaa.
Mun mielestä selostaja on maininnut, että suoraan siirryttäisiin pilkuille.Eikös tässä finaalissa ole jatkot?
Ei hyvää päivää tuo Egypti pelaa inhottavaa peliä.
Eilisessä pronssiottelussa mentiin suoraan pilkuille, tässä pelataan jatkot niin kuin finaalissa kuuluukin.Mun mielestä selostaja on maininnut, että suoraan siirryttäisiin pilkuille.
Eilisessä pronssiottelussa mentiin suoraan pilkuille, tässä pelataan jatkot niin kuin finaalissa kuuluukin.
No sehän on puhunut puutaheinää. Niinhän ne selostajat usein.Mun mielestä selostaja on maininnut, että suoraan siirryttäisiin pilkuille.
Juu mä oon katellut kymmenkunta ja taitaa olla kaksi maalia, jotka oli "tehty" ja loput pari jotain uskomattomia perseilyjä, omia maaleja tms.Sinänsä aika koomista, että tämä on kolmas AFCON-peli jonka katson ja olen nähnyt maaleja kokonaiset nolla.
Mun mielestä selostaja on maininnut, että suoraan siirryttäisiin pilkuille.
33-vuotias maalivahti joka on koko uransa pelannut Egyptissä? Tuskin.Gabaski pelaa ens vuonna Euroopassa.