Ja siis tietyt Unitedin pelaajat prässäävät vain juoksemalla kohti vastustajan pallollista pelaajaa. Parempi olisi, että eivät tekisi mitään, sillä noilla ei Valioliigassa tule koskaan pallonriistoa.Ottaen huomioon miten ManUn pitäisi prässätä, Wolves saa helvetisti tilaa.
Unitedissa on käynyt nyt valmentamassa sen luokan kavereita, että tuskinpa se on managerista kiinni. Syyttävien sormien pitää osoittaa pelaajia.Eikäs tämän koutsin pitänyt olla jotain jumalasta seuraavaa?
Aivan kamalaa pelaamista. Mikään ei Ole Ole-nnaisesti muuttunut sitten Olen lähdön.
No kyllä etenkin Rangnick ja Mourinho ovat muissa joukkueissa saaneet joukkueen tekemään töitä.Kyllä asennepuoli menee myös valmentajan piikkiin ja kertoo siitä, että joukkue ei ole täysin hallussa, jos siellä sallitaan tällainen pellailu.
Tavallaan. Mutta vain osin, sillä satoja kilopuntia viikossa tienaavilta ammattilaisilta pitää edellyttää 100% asennetta itsestäänselvyytenä.Kyllä asennepuoli menee myös valmentajan piikkiin ja kertoo siitä, että joukkue ei ole täysin hallussa, jos siellä sallitaan tällainen pellailu.
Viime kaudella.En ole todellakaan kaikkia unitedin pelejä katsellut mutta en muista milloin olisin nähnyt todella nälkäisen tiimin kentällä. Ihan koko matsin ajan.
Veikkaan, että ne ongelmat ovat enemmänkin kentällä kuin kentän laidalla.Kyllä. Miksi se ei nyt onnistu? Sitä tässä olen ihmetellyt.
En ole todellakaan kaikkia unitedin pelejä katsellut mutta en muista milloin olisin nähnyt todella nälkäisen tiimin kentällä. Ihan koko matsin ajan.
Olen viimeiset pelit oli kyllä sellaista paskaa että tuo ei pidä paikkaansa.Rangnickin aikana mikään ei ole muuttunut.