Hyökkääjänä pelasi aikoinaan junnuissa ennen kuin pudotettiin keskikentälle.Eikös ole koulutukseltaan hyökkäävä keskikenttäpelaaja, mutta vähän on pakotetusti pelannut puolustuvammassa roolissa. Mut hei Aaron Lennon tekee maalin.
Hyökkääjänä pelasi aikoinaan junnuissa ennen kuin pudotettiin keskikentälle.Eikös ole koulutukseltaan hyökkäävä keskikenttäpelaaja, mutta vähän on pakotetusti pelannut puolustuvammassa roolissa. Mut hei Aaron Lennon tekee maalin.
Ei vaan box to box mutta nuorena pelasi ihan puhtaasti kärjessä.Eikös ole koulutukseltaan hyökkäävä keskikenttäpelaaja, mutta vähän on pakotetusti pelannut puolustuvammassa roolissa. Mut hei Aaron Lennon tekee maalin.
Näinhän se on. Toki itsehän vinkkasin tämän Ragnickille tuolla Umitedin ketjussa viime matsin jälkeen.Ei siinä sen kummempaa kun se, että pelaa Maticin kanssa vähän ylempänä kuin Fredin kanssa.
Juu yleensä tuolla ainoat vapaat paikat on makuupaikat.Rollesta voi sanoa mitä tahansa mutta on se aika kova olla Burnleyn boksissa ihan omissa korkeuksissa.
Juu yleensä tuolla ainoat vapaat paikat on makuupaikat.
Itse vaihdoin dartsiin. Huikeaa viihdettä.Aika timanttista materiaalia pyörii taukoviihteenä. Olin jo unohtanut tuon Van Gaalin homman :D
Mitä se sano?Edit: Jaha, taitaa lukea Jatkoaikaa.
Mitä se sano?
Aaa luulin että tunnusti tehneensä tunnukset vain, että voi äänestä mua vuoden jatkoaikalaiseksi.Noo ei se sen tarkemmin, mutta palasi aiheeseen ja oli kaivanut netistä, että onhan se Unitedkin ilmoittanut huhujen olevan totta. Tosin yritti naamioida tätä jonkun "pelaajat ovat tyytymättömiä koska RR aloittaa treenit vasta viideltä illalla".
Olisin toivonut, että olisi kehunut Lertin jeesusteippiä ja minun farkkushorteja
Ei ole kyllä Matadori ollut tänään parhaimmillaan. Joka kerta kun on saanut ylhäällä pallon, on tullut joko huono tatsi tai syöttö.