No just.. Minun silmään selvä filmi. Ronaldo toki haistoi tilanteen, kun tunsi käden niskassa. Mutta naurettavan helppo pilkku.Nyt oli niin typerästi pelattu tilanne että selvä pilkku.
No just.. Minun silmään selvä filmi. Ronaldo toki haistoi tilanteen, kun tunsi käden niskassa. Mutta naurettavan helppo pilkku.Nyt oli niin typerästi pelattu tilanne että selvä pilkku.
No just.. Minun silmään selvä filmi. Ronaldo toki haistoi tilanteen, kun tunsi käden niskassa. Mutta naurettavan helppo pilkku.
Mutta kaikki mahdollisuudet se pilkku oli viheltää. Ethän sä voi laittaa käsiä niskaan. Aloittelijan virheitä puolustukselta. Mun mielestä meni ihan oikein.No just.. Minun silmään selvä filmi. Ronaldo toki haistoi tilanteen, kun tunsi käden niskassa. Mutta naurettavan helppo pilkku.
Kyllä Rolle filmasi, kuten moni muukin olisi tehnyt. Mutta jos otat tuonkaltaisen otteen ja pidät sitä liian kauan niin teet helvetin helpoksi tuomarille puhaltaa se pilkku. Typerästi pelattu.
Mutta kaikki mahdollisuudet se pilkku oli viheltää. Ethän sä voi laittaa käsiä niskaan. Aloittelijan virheitä puolustukselta. Mun mielestä meni ihan oikein.
Tällaisia tilanteita tulee hyvin usein ja harvemmin niistä palloa pilkulle laitetaan.
Miten Ronaldon perse voi kipeytyä tuommoisesta pienestä kolhusta, kun sinne on sentään mennyt sisään kilometritolulla kikkeliä?
Fred kyllä löytänyt itsensä Ralfin alaisuudessa.
Chelsea?Valioliigan ratkaisut tänään rankkareilla. City, United, Arse ja Pool. Hmmm...
No tietysti. Aina yksi unohtuu. Piti jättää Arse pois ja Chelsea tilalle. Nyt ei enää litra-ainetta tänään.Chelsea?
Mulle tuli tästä päivästä mielihalu että voitaisiinko kokeilla ensi kausi yhteisellä sopimuksella jotta yhtään pilkkua ei vihelletä, tai jos sääntöjä ei muuteta, niin herrasmiessopimuksella vedetään ne kaikki vaikka ohi. Olisi mielenkiintoista katsoa ilman noita yksi kausi..
Chelsea?
Mulle tuli tästä päivästä mielihalu että voitaisiinko kokeilla ensi kausi yhteisellä sopimuksella jotta yhtään pilkkua ei vihelletä, tai jos sääntöjä ei muuteta, niin herrasmiessopimuksella vedetään ne kaikki vaikka ohi. Olisi mielenkiintoista katsoa ilman noita yksi kausi..
Yksi konstakepuli puuttui San Mamesin katsomosta. Siinä varmaan syy tappioon? Taas yksi mitäänsanomaton kausi menossa.Jahas. Sevilla haki Mamesilta kolme puntosta. Stadika täynnä konstakepuleita muttei auta.
Niin siis Copa ei ole Bilbaon osalta vielä edes alkanut. Tämän taisit itsekin hogata.Jaa? Ei kai tuo nyt ihan viskajanlahteen ole mennyt? Kumminkin hyvää ylempää keskikastia ja europaikkakaan ei ole mahdottomuus.
E: Äh.
Ei kyllä käy kateeksi Lestöä kun ei tuolla korvaajia löydy kun kaikki koronassa tai saikulla. Kaikki eväät kyllä nyt Newcastlella voittoon. Ndidille pitää saada painetta, kun pelaa väärää paikkaa.Evansin takareisi taisi sanoa poks ja vaihtoon.
Kaikki eväät kyllä nyt Newcastlella voittoon. Ndidille pitää saada painetta, kun pelaa väärää paikkaa.
Joo heikko on kyllä Newcastle ollut.Siltä näyttää, pallonhallinta Leicesterillä vain 72%:a